facebook
System PJ
to 129 353 pojazdów na 669 282 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Honda NSR 125 2002r

Oglądano już 7691 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Honda NSR 125 »
  • Rocznik

    2002 r.

  • Właściciel

    Muni3kPL

  • Kategoria

    Sportowe

  • Lokalizacja

    Bydgoszcz

  • Pojemność

    125 cm3

  • Moc

    29 KM

  • Max. moment obrotowy

    19 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    6.90 s

  • Opis

    SPRZEDAM!!! http://allegro.pl/show_item.php?item=2767261555

    Honda NSR 125R, kupiona 13.03.2011. Jest to wersja niemiecka (co ciekawe, także została sprowadzona z Niemiec :) (JC22B), która była całkowicie zablokowana gdy ją kupiłem. Przebieg wynosił podczas kupna 16.150 km. Honda można powiedzieć jest w stanie idealnym wizualnym a tym bardziej technicznym :) Warto wspomnieć, iż NSR jest w stanie takim jak wyjechała z fabryki - tj. nic w niej nie było zmieniane na części tuningowe, nieoryginalne lub odblokowane. Wszystko było wymieniane na oryginalne Hondowskie części. Dopiero ja zabrałem się za odblokowanie NSR oraz dodanie paru własnych dodatków. Wymieniono oponki na Pirelli, które są w stanie bardzo dobrym i spokojnie pojeżdżą jeszcze parę sezonów.

    Link do BikePics, gdzie jest więcej zdjęć: http://bikepics.com/members/muniek/
    Link do YouTube, gdzie są filmy z NSR:
    http://www.youtube.com/user/MuniekChannel

    Jeżdżę na oleju Castrol Power 1 Racing 2T.
    Olej przekładniowy to Motul Transoil Expert 2T.
    Płyn hamulcowy to Motul DOT4 a chłodniczy to Prestone.
    Uważam, że jest to wybór najlepszy dla 2-suwówych 125\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'tek.

  • Tuning

    Na razie NSR zaopatrzyłem w:
    - białe napisy na oponach (15 zł),
    - tank-pad Carbon Look HONDA (40 zł),
    - chromowane nakrętki na wentyle (10 zł),
    - akumulator żelowy JMT YTX5L-BS (100 zł),
    - manetki Harri\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'s Performance (100 zł),
    - świecę NGK BR9ECS (35 zł),
    - karbonowe osłony butów i łańcucha (20 zł),
    - białe LEDy jako światła postojowe (25 zł),
    - żarówki Revo Xenon 5000K (100 zł),
    - czerwone paski na felgi (10 zł),
    - nowy, złoty łańcuch DID (290 zł),
    - nowe zębatki 14/36 (130 zł),
    - nowe klocki hamulcowe na przód i tył (90 zł),
    - nowe śruby trzymające tablice (10 zł),
    - odmalowany na czarno i odnowiony dyfuzor (30 zł),
    - zegarek na półkę (20 zł),
    - Tank Cap 3D Carbon Look (80 zł),
    - nowe kierunkowskazy (strzałki) + przerywacz LED (330 zł).

    Blokady:
    Nie ma już blokad, tj. nie ma blaszki blokującej przepływ mieszanki pomiędzy króćcem a membraną (0 zł), wymieniłem zębatki na większe (14/36) (130 zł), spiłowałem zwężkę w wydechu (oraz go wyczyściłem, poszerzyłem przelotówkę, jest pusty i zamiast atrapy katalizatora jest specjalna siatka) (270 zł), wymieniłem dysze na większe (138,42,65) (30 zł) oraz wymieniłem moduły: zapłonowy (220 zł) oraz wydechowy (220 zł) na odblokowane.

  • Silnik

    Rodzaj silnika: dwusuwowy, chłodzony cieczą
    Liczba cylindrów: 1
    Rodzaj rozrządu: zawór membranowy, zawór wydechowy
    Pojemność skokowa: 124,8cm³
    Średnica cylindra/skok tłoka: 54mm/54,5mm
    Skrzynia biegów: 6-stopniowa
    Pojemność zbiornika paliwa: 13l
    Rezerwa: 2,8l
    Waga motocykla: 144 kg
    Rodzaj napędu: łańcuch

  • Zawieszenie

    Skok zawieszenia przód, tył: 118mm, 125mm
    Producent: Shova

    Idealnie nadaje się do składania się w zakrętach. Takim motocyklem jeździmy po prostym asfalcie a nie dziurawej drodze osiedlowej.

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Powrót NSR 150km od sprzedającego? Każde dohamowanie przed samochodem? Jazda między samochodami w korkach? Myślę, że każde gwałtowniejsze przyśpieszenie (i hamowanie) oraz szybsza jazda pozostaje w pamięci :)

  • Plusy i minusy pojazdu

    + przyśpieszenie (naprawę szybko się zbiera spod świateł)
    + elastyczność (na każdym biegu czuć przyspieszenie)
    + nadwozie (widział ktoś ładniejszą 125ccm z tego okresu?)
    + bezawaryjność (jeszcze nigdy mnie nie zawiodła)
    + dostępność części (wszystko można zamówić przez internet)
    + mocne hamulce (przypadkowe stoppie nie jest problemem)

    - spalanie oleju i benzyny, ale to 2T i można jej to wybaczyć :)

Komentarze (10)

  • 2012-04-24 09:45:20

    Witam zapraszam na nowe otwarte forum o hondzie nsr. Rozwiążemy twoje problemy ,doradzimy i gwarantujemy wspaniała atmosfere. www.nsr125.pl

  • 2011-04-04 22:23:52

    super 10/10 zapraszam do mnie

  • 2011-03-22 18:42:37

    Zajebis.. NSR-ka ;)
    zapraszam do mnie ;P

  • 2011-03-21 14:40:20

    Co tu mówić, wiadomo jaki to sprzęt :) 10/10

  • 2011-03-21 14:22:35

    Ładny sprzęt oczywiście daje 10/10, wpadnij do mnie:)
    Szerokości i pozdrawiam:P

  • 2011-03-21 13:20:05

    Ładna maszyna daje 10/10 Wpadnij do mnie i zostaw coś po sobie:)

  • 2011-03-21 01:13:42

    Świetna NSR-ka 10/10

  • 2011-03-20 23:16:52

    no no, NSRka w super stanie :). Oby służyła, pozdrawiam!

  • 2011-03-20 22:30:27

    piękna maszyna, widać że zadbana, 10/10
    Pozdrawiam i zapraszam do oceny mojego Janka. :)

  • 2011-03-20 22:09:58

    Kurde chłopie skąd wyrwałeś taką zajefajną NSR w stanie że mucha nie siada???? Zapraszam do mojego Eliminatora.

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Yamaha Raptor YFM 660
  • Aprilia RS 125
  • Opel Vectra
  • Benelli 125
  • Honda CBR 600
  • Kingway Yamasaki 50

Co robią kierowcy na PJ