facebook
System PJ
to 129 350 pojazdów na 669 263 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Honda CB 750 1992r

Oglądano już 4709 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Honda CB 750 »
  • Rocznik

    1992 r.

  • Właściciel

    feelX

  • Kategoria

    Szosowe

  • Lokalizacja

    Bolesławiec

  • Pojemność

    750 cm3

  • Moc

    85 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Tegoroczny sezon 2014 postanowiłem rozpocząć zakupem mojego marzenia z lat szkoły średniej- kultowej bezawaryjnej i niesamowicie wygodnej HONDY CB 750 Seven Fifty z pierwszych lat produkcji (dokładnie osiemset czterdziesty czwarty wyprodukowany egzemplarz).
    Motocykl został sprowadzony z Niemiec z oryginalnym niskim przebiegiem nieco ponad 40 tys. km. Wyjątkowo zadbany egzemplarz w oryginalnym stanie (bez żadnych „dzwonów” i wypadków). Ograniczniki, główka ramy itp. W stanie idealnym. Prosty jak struna i w 100% sprawny technicznie. Motorek wymagał drobnej kosmetyki- kilkanaście dni pracy, kilka koszulek bawełnianych, troszkę chemii motocyklowej, chęci i kilkaset złotych doprowadziły go do stanu widocznego na powyższych zdjęciach.
    Motocykl ten porównałbym do starego mercedesa- wygoda, jakość wykonania i bezawaryjność na wysokim poziomie. Prostota konstrukcji pozwala na wykonanie praktycznie wszystkich czynności serwisowych w przydomowym garażu wyposażonym w klucze i serwisówkę.
    Czytałem opinię, iż motocykl ten jest „nudny i dla starych dziadków”. Co prawda nie wyrywa do przodu jak litrowy plastik, ale 500-kilometrowa trasa przy spokojnej jeździe (do 140km/h) nie jest najmniejszym problemem dla motocykla i kierowcy.

  • Tuning

    TUNING
    - białe paski na kołach,
    - akcesoryjne mocowanie przedniej lampy (wizualnie obniżyło nieco motocykl),
    - owiewka GIVI (i już nie wieje  ),
    - ochraniacze przeciwpyłowe goleni.
    W planach są jeszcze stelaż pod kufry, gmole bądź crashpady i zmiana obicia siedzenia.

  • Silnik

    Przedsezonowa wymiana oleju, filtra, świec+ synchro- spokój na cały sezon. Pracuje jak szwajcarski zegar dziadka noszony tylko do kościoła. Odpala od strzała- nic nie stuka- puka. Hydrauliczne zaworki czynią go bezobsługowym…

  • Zawieszenie

    Baaaardzo wygodne- tył gazowy SHOWA i przód po wymianie oleju i uszczelniaczy. Zarówno jazda w pojedynkę jak i z pasażerem nie sprawia żadnych problemów. Za zaletę uważam ponadto stosunkowo dużą masę motocykla- prowadzi się pewnie i jest zwarty a nawet najostrzejsze zakręty nie sprawiają problemu.

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Dopiero przede mną :)

  • Perspektywy

    Dokupienie gmoli, stelaża z kufrem/ kuframi, i obicie siedzenia.

  • Plusy i minusy pojazdu

    Ciężko opisać minusy- zależy kto i z jakim zamiarem kupuje tego typu motocykl. Ja go kupiłem do spokojnej weekendowej turystyki, priorytetem była wygoda oraz cena rynkowa- motocykl uważam za inwestycję- jego cena może jeszcze minimalnie spaść i za kilka lat zacznie tylko rosnąć, podobnie jest z poprzednimi cebulkami. Założone cele spełnia znakomicie!

  • Osiągnięcia

    Zakup tego egzemplarza :D

  • Marzę o...

    CBR 1100 XX

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Romet Pegaz
  • BMW M3
  • Malaguti Phantom 50 F12
  • Opel Combo
  • Honda XL 70
  • Honda CBR 600

Co robią kierowcy na PJ