facebook
System PJ
to 129 248 pojazdów na 669 107 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

GB Street 2010r

Oglądano już 8714 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o GB Street »
  • Rocznik

    2010 r.

  • Właściciel

    stena

  • Kategoria

    Szosowe

  • Lokalizacja

    Gdańsk

  • Pojemność

    72 cm3

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Yamasaki ym 50-8.
    Chiński Motocykl czy Motorower?
    Na to pytanie najlepiej odpowiedziało Green Bike Poland- Motocykl o fabrycznej pojemności 50cc, czyli mówiąc prościej rasowy pod względem designu naked o pojemności klasyfikującej go (według homologacji) jako motorower z możliwością przerobienia na 110ccm, 125ccm i PODOBNO (nie wiem ile w tym prawdy) na 250ccm.
    W Polsce występujący pod wieloma nazwami.
    Najczęściej jednak jako GB Street & Zipp Neken.
    Fajna opcja dla początkujących i do poruszania się po mieście. O wypadach w dalsze trasy zapomnij, no chyba, że na prawdę masz sporo wolnego czasu i determinacji gdyż w przeciwieństwie do tego co wielu super sprzedawców próbuje wcisnąć potencjalnym klientom nie jest to ..ekhm... ścigacz ;)

  • Tuning

    - głowica i cylinder 72 lub jak kto woli 80cc

    - tłumik Montii Mugen
    (nie poprawia osiągów ani trochę, natomiast daje piękny basowy dźwięk. Zdaniem co niektórych nie pasuje do yamasaki ze względu na swoje gabaryty..kwestia gustu)

    - opony
    *przód Michelin pilot sport 90/90-18
    *tył Pirelli ST 66 120/80-16

    - owiewka Puig

    - TankPad

  • Silnik

    wibrujący 4 suwowy, 1 cylindrowy, chłodzony powietrzem, błotem, komarami i wszelkimi innymi świństwami dostającymi się doń podczas jazdy

  • Zawieszenie

    przednie dobre, tylne kiepskie - w przeciwieństwie do tego co pisze na ten temat 90% użytkowników nie jest trochę twarde, lecz mega twarde

  • Pamiętna podróż/przygoda

    żeby nie było nie jestem kretynem wykrzykującym hasła typu CHWDP, J...ć policję itd, aczkolwiek zatrzymanie przez 6 (!!!) pseudo funkcjonariuszy (3 mundurowych i 3 tajniaków) zachowujących się raczej jak menele szukający zadymy niż struże prawa, wkręcających, ze yamasaki to conajmniej 250cc, nieudolna próba wlepienia mandatu za jazdę bez prawka oraz bezpodstawne trzepanie na środku miasta na prawdę zapada w pamięć i powoduje niesmak ;)

  • Perspektywy

    -zakup hondy CBR jeszcze w tym roku

    - kontynuowanie zabawy w tuning

  • Plusy i minusy pojazdu

    + design
    + dźwięk (po zmianie tłumika)
    + dobry do nauki (manual)
    + tani w utrzymaniu
    + dużo dostępnych i tanich części zamiennych
    + chyba robi wrażenie, bo faktycznie większość myśli, że to conajmniej jakaś markowa 125 lub lepiej ;)
    + po zwiększeniu pojemnosći nawet niezły jak na tego typu pojazd V-max

    - wibracje
    - tylne zawieszenie
    - odkrecajace sie pod wplywem wibracji śrubki
    - fabryczne opony
    - żyjący własnym życiem prędkościomierz i wskaźnik poziomu paliwa

  • Marzę o...

    Gdyby karali za marzenia, dostałbym dożywocie ;)

Komentarze (6)

  • 2013-03-17 18:35:44

    Chiński nie chiński i tak maszyna. Fajny no i widać że dbasz. Wpadnij do mnie. Lewa w Góre.! Widzimy się na trasie.

  • 2011-06-24 13:23:38

    Szkoda że chińczyk ale 10/10 wpadaj do mnie.

  • 2011-06-24 12:16:18

    Maniek, faktyczna zwłaszcza tył, bo ta przednia którą widać na zdjęciach to fabryczna opona ;) Jak zrobie aktualne fotki z michelin z przodu i kilkoma nowymi bajerkami to wrzuce.

  • 2011-06-24 12:00:22

    Zajebiście wyglądają te opony szczególnie tył :D 10/10
    LwG

  • 2011-06-24 11:02:24

    całkie fajnie wygląda 10/10

  • 2011-06-24 10:51:10

    Fajnie czyta mi się Twój opis ;). Idealny tuning, dobrze że zmieniłeś tłumik, mój po ponad 2 latach brzęczy i rdzewieje ;/. Bardzo ładnie wygląda. ;)

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Suzuki RF 600
  • Fiat Stilo
  • Honda NSR 125
  • Zipp Vapor
  • Kinroad XT50Q KING
  • Yamaha YZ 250

Co robią kierowcy na PJ