facebook
System PJ
to 129 356 pojazdów na 669 294 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Derbi Senda X-Treme SM 2003r

Oglądano już 6180 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Derbi Senda X-Treme SM »
  • Rocznik

    2003 r.

  • Właściciel

    Baltazar

  • Kategoria

    Motorowery

  • Lokalizacja

    Białystok

  • Pojemność

    50 cm3

  • Moc

    9 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Mój najlepszy motorower jaki miałem. Doskonałe twarde zawieszenie, które stwarza tylko pozory miękkiego crossowego zawieszenia, które będzie się bujać w zakrętach. Motor świetnie się prowadzi, doskonale wchodzi w zakręty. Jazda nim w terenie jest ciężka byle jaki piasek i szosowa opona nie daje rady i motor traci przyczepność, niektórzy mówią, że można dzięki temu się poślizgać w terenie, ale jeśli w terenie będziemy mieli sytuację awaryjną to nie złapiemy przyczepności.

    Jest to typowy motor szosowy, który na twardej asfaltowej nawierzchni radzi sobie wyśmienicie, lecz gdy będziemy zmuszeni do pokonania terenowej przeszkody lub jakiegoś wysokiego krawężnika, to z bananem na twarzy pokonamy ją a właściciele tzr czy rs pourywają pługi i dyfuzory :D

    Aktualnie przeróbka na enduro i ogarnianie podstaw mx.

  • Tuning

    Tłumik z grubą odporną na temperaturę okleiną karbonową.
    Dyfuzor klasy sport z homologacją :D
    Takie naklejki jak widać.
    Przedni błotnik SM i tylna lampa Polisporta.
    W silniku nić nie ruszane, poza zdjęciem wszystkich blokad.

  • Silnik

    Najmocniejsza 50ccm na której jeździłem. Moc około 9KM chłodzony cieczą z dozownikiem oleju. Bardzo precyzyjna 6 stopniowa manualna skrzynia biegów, której mogą pozazdrościć silniki am6. Z moim dyfuzorem przyśpieszenie wygląda tak od 1 do 4 tysięcy obrotów toczy się od 4 do 7 zaczyna przyśpieszać a od 8 do końca wyrywa.

    Jest to 2 suw więc jazda odbywa się w systemie 0-1 czyli, albo jedziemy jak dziadek, lub robimy dużo hałasu i jedziemy dynamicznie. Seryjny dyfuzor ma bardziej użyteczny zakres dolnych obrotów.

    Do enduro zostało założone przełożenie 11z z przodu, tył 53z.

  • Zawieszenie

    Tak jak pisałem w opisie twarde idealne na asfalt, świetne w zakrętach.

    Przy skokach przód dobija, ale to normalne ponieważ nie jest to zawieszenie enduro tylko SM, jednak do nauki podstaw motocrossu daje radę, oczywiście żadnych skoków powyżej 6 metrów.

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Gleba wynikająca z głupoty i kontuzja kolana, którą lecze już 3 lata, jak widać na 50ccm też można się nieźle urządzić.

  • Perspektywy

    Dalsze podnoszenie umiejętności, ale z głową i rozwagą, żeby znów nie zrobić sobie krzywdy, w przyszłości zabawa w mx.

  • Plusy i minusy pojazdu

    Minusów na razie nie dostrzegam. Nic się nie sypie wszystko działa jak należy.

  • Osiągnięcia

    V-max seria tylko dyfuzor klasy sport 90km/h.

    Podniesienie umiejętności m.in. przeciwskręt, międzygaz, dociążanie podnóżków, kolana \"przyklejone do baku\", trzymanie motocykla kolanami (na zdjęciach nie widać jeszcze tej umiejętności), teraz pilnuje łokci.

  • Marzę o...

    Już postanowione będzie ktm 125 sx, pierwsze starty w sezonie 2014.

Komentarze (5)

  • 2011-04-09 21:57:25

    jeśli mówisz o ślizganiu się w terenie to kup sobie opony trail super się sprawdzają na piasku, szutrze, jak i na zakrętach na szosie ;)) pozdrawiam

  • 2010-10-29 19:40:54

    kozak moto;)
    zapraszam na całkiem nowe, poważnie traktujące forum o motocyklach z silnikami derbi i nie tylko - senda.xx.pl!!!

  • 2010-10-17 21:52:46

    fajne moto 10 /10 pozdrawiam i zapraszam do mnie

  • 2010-10-09 08:24:06

    Uuu...
    Kosa :)
    Extra Się prezentuje.!!
    koniecznie Wpadnij Do Mnie..
    Szerokości

  • 2010-03-13 14:42:22

    fajna senda 10/10;) pzdr

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Aprilia Af1 Replica 125
  • Kawasaki KMX 125
  • Simson SR 50
  • Volkswagen Passat
  • Kawasaki GPZ 500
  • Honda NSR 125

Co robią kierowcy na PJ