facebook
System PJ
to 129 360 pojazdów na 669 331 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Suzuki Savage 1996r

Oglądano już 15093 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Suzuki Savage »
  • Rocznik

    1996 r.

  • Właściciel

    AdamVR6

  • Kategoria

    Chopper

  • Lokalizacja

    Budzyń

  • Pojemność

    652 cm3

  • Moc

    31 KM

  • Max. moment obrotowy

    48 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    8.00 s

  • Opis

    Suzuki LS 650 Savage spełnia prawie wszystkie wymogi dla prawdziwego choppera. Jest długi, niski, przednie zawieszenie wyciągnięte jest ku przodowi. Niewielki kroplowy zbiornik paliwa mieści w sobie szybkościomierz zestawem kontrolek. Amfiteatralna kanapa i tylny błotnik w kształcie kaczego kupra dopełniają listy cech prawdziwego choppera. Jednak coś na pierwszy rzut oka jest nie tak, właśnie zrezygnowano z widlastej jednostki napędowej na koszt jednocylindrowego singla o dużym litrażu którego gang jest nie mniej nęcący niż V-twina. Charakterystyczną też rzeczą jest zastosowanie (wzorem z Harleya) paska zębatego jako napędu tylnego koła. Silnik LS 650 Savage to chłodzony powietrzem singiel z czterozaworową głowicą i jednym wałkiem rozrządu. Podciśnieniowy gaźnik o średnicy 40mm pozwala na głęboki wdech z każdym suwem pracy. Aby ułatwić rozrusznikowi uruchomienie silnika zastosowano dekompresator ! a wibracje zmniejsza dodatkowe koło zamachowe wirujące poza skrzynią korbową. Skrzynia biegów do 1991 roku posiadała 4 biegi, piąty bieg dołożono od 1992 roku. Dodanie gazu już od samego początku obrotów daje mocnego kopa maszynie, nawet w wersji 4 biegowej zbiera się nie gorzej od innych. Praca silnika jest elastyczna i prawie bezwibracyjna. Podwozie Savage i zawieszenie wymagają wyrozumiałości. Skok obu kół jest niewielki a przy jeździe w dwoje tylne zawieszenie ma tendencje do dobijania. Hamulce nie są najskuteczniejsze w swojej klasie trzeba pamiętać o częstej kontroli klocków hamulcowych ponieważ ich niewielka powierzchnia sprzyja szybkiemu zużywaniu się co może kosztować zrujnowaną tarczę a ta nie jest tania (1099 zł). Pas zębaty pracuje cicho i jest bezobsługowy co 6000 km należy skontrolować jego naciąg. Wszelkie pęknięcia, rozwarstwienia i wykruszenia kwalifikują go do wymiany. Na szczęście jest on bardzo trwały wytrzymuje przebiegi 40000 km. Pod względem trwałości Suzuki LS650 to przebiegi rzędu 50000 km warto skontrolować ciśnienie w cylindrach oraz stan zaworów i wałków rozrządu. Suzuki LS 650 Savage to motocykl dający się lubić między innymi za to że nie sprawia kłopotów i jest niedrogi w eksploatacji. Szczególnie polecam wszystkim którzy są początkującymi Easy Raidersami oraz paniom - motocyklistkom.

  • Tuning

    poza dodatkami takimi jak szyba, piórnik i frędzle przy manetkach widoczne na zdjęciach motocykl jest w wersji oryginalnej

  • Silnik

    Jednocylindrowy, czterosuwowy, chodzony powietrzem .Rozrząd typu OHC, cztery zawory na cylinder, gaźnik Mikuni o średnicy przelotu 40mm, rozrusznik elektryczny, Alternator o mocy 230W Średnica cylindra/skok tłoka 94/94 mm, pojemność skokowa 652 cm^3, stopień; sprężania 8,5:1. Moc maksymalna 31KM przy 5400 obr/min. Maksymalny moment obrotowy 48 Nm przy 3400 obr/min.

  • Zawieszenie

    Rama stalowa pojedyncza zamknięta , widelec teleskopowy o średnicy rur nośnych 38mm o skoku 140mm , wahacz wleczony podparty centralnym elementem resorująco-tłumiącym o skoku 80 mm Hamulce: przód-pojedyncza tarcza o średnicy 260 mm, tył- bęben o średnicy 160mm. Ogumienie: przód - 100/90 ZR 19, tył - 140/80 ZR 15

  • Pamiętna podróż/przygoda

    dopiero przede mną:)

  • Plusy i minusy pojazdu

    +dobry dla początkujących
    +małe spalanie
    +ładny wygląd

    -jak do tej pory brak ale uważam ze jest to motocykl jednoosobowy :)

  • Osiągnięcia

    na tą chwile niestety żadnych:(
    ale z nadzieją czekam na sezon

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Honda NSR 125
  • Romet Ogar 205
  • Suzuki RF 600
  • CZ 175/450
  • Zipp Vapor
  • Malaguti Phantom 50 F12

Co robią kierowcy na PJ