facebook
System PJ
to 129 258 pojazdów na 669 550 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Buell XB9S 2002r

Oglądano już 9686 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Buell XB9S »
  • Rocznik

    2002 r.

  • Właściciel

    likuziak2

  • Kategoria

    Szosowe

  • Lokalizacja

    olsztyn / erlangen

  • Pojemność

    1203 cm3

  • Moc

    102 KM

  • Max. moment obrotowy

    120 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    3.00 s

  • Opis

    Buell X1 White Lightning,
    niestety jest tylko rubryka xb9s do wyboru.
    Klasyczny Naked - Bike. Bak jest pokryty tworzywem sztucznym ktore jest bardzo odporne na uszkodzenia, latwo daje sie wypolerowac. Niebieskie pokrycie wydechu ceramika aby byly zawsze chlodne.

  • Tuning

    Zmieniony filtr powietrza, glosniejszy od Oryginalnego wydech, teraz ziemia drzy. Zmienione kola Paska zembatego, z przodu na mniejsze z tylu na wieksze, aby mozna bylo "bez gazu" jechac ponizej 40 km/h, ma tez lepszego kopa.

  • Silnik

    Klasyczny Harleyowski V Twin, 1203 ccm. Wysoki moment obrotowy przy niskich obrotach. Kolo napedzane Paskiem zebatym, co jest czystym rozwiazaniem, tylna felga jest dluzej biala.

  • Zawieszenie

    Z przodu Upside Down Fork z pelna regulacja.

  • Plusy i minusy pojazdu

    + Osczedny w zuzyciu paliwa
    - drogie czesci
    - czeste przegrzewanie sie tylnego cylindra co prowadzi do znisczczenia silnika w wielu przypadkach

  • Osiągnięcia

    Juz go nie ma, niestety,...a taki fajny byl Amerykanski, - szkoooda...

Komentarze (24)

  • 2013-01-08 14:13:24

    Fajny :) ten biały pasuje

  • 2009-12-25 14:13:04

    E.X.T.R.A Sprzęcik - MaX 11\10 Wpadnij Do Mnie Ocen Mojego Steeda i Zostaw Coś Po Sobie !!! :D
    ..............................................
    .......S..Z..E..R..O..K..O..Ś..C..I...
    .............Z..Y..C..Z..Ę.......

  • 2009-12-08 21:15:40

    super sprzęcik
    daje max czyli 10/10
    proszę skomentuj
    mego simka
    serdecznie zapraszam
    szerokości i pozdro

  • 2009-11-02 18:08:40

    Fajny motorek ^^ 10/10 .
    S.Z.E.R.O.K.O.Ś.C.I .
    Zapraszam do mnie ^^

  • 2009-09-13 10:03:59

    wypas maszyna,ładna i zadbana, zapraszam do obejrzenia moich pojazdów.Życzę szerokości, dobrych dróg i niezapomnianych przygód;)

  • 2009-07-12 00:23:20

    Przepiękna maszyna. Naprawde szacunek dla właściciela, że tak dobrze dba o swoją Maszyne. Moja ocena 20/10 ze względu na smaczne dodatki. Oby więcej takich pasjonatów na PJ.
    Zapraszam Do Siebie :-)

  • 2009-05-03 12:44:19

    zarąbista maszyna, fajnie się prezętuje

  • 2009-03-01 21:28:34

    Piękna maszyna daje max i zapraszam do mnie

  • 2009-02-28 13:55:38

    mmm super sprzęcik ;)
    wpadnij obejrzeć mojego ;)
    pozdro ;)

  • 2009-02-23 20:46:26

    piękny jest... max dla niego.
    Pozdrawiam i zapraszam

  • 2009-01-24 15:36:33

    zajebista maszyna na motoweteranbazar w Łodzi widziałem takie i straszne miał wibracje na niskich obrotach aż ławeta sie trzęśła pozdrawaim

  • 2009-01-02 23:21:47

    Super moto.Pozdro i zapraszam.

  • 2008-12-09 21:01:36

    Niezłe moto, fajny kolor i wygląd :D Pozdrawiam!

  • 2008-11-24 22:29:04

    Widac bardzo zadbany sprzęcik... Jak sprzedam mojego to zastanawiam się nad kupnem takiego stwora. Moze jakieś wskazówki dotyczace tego sprzęta? PZDR!

  • 2008-11-24 16:40:07

    Sprawia wrażenie masywnej maszyny.. niezły

  • 2008-11-24 12:06:10

    piekna maszyna - nic dodac nic ujac

  • 2008-11-23 21:49:39
    Użytkownik usunięty

    świetny motorek produkcji zza oceanu, rzeczywiscie jedyny w swoim rodzaju, żadko spotykany u nas,.pozdro zapraszam,..

  • 2008-11-23 20:51:43

    super sprzęcior zapraszam do mnie

  • 2008-11-23 18:45:29

    Kozackie moto. ;P Super kolor i wygląd. d:) Pozderki i szerokości. :D Zapraszam do mnie. ;D

  • 2008-11-23 17:46:10

    fajne moto zostawiam 6 bez wahania. wpadnij do mojego ogara

  • 2008-11-23 17:43:59

    no niecodzienny motocykl :)) 10
    zapraszam do mnie

  • 2008-11-23 17:36:20

    Fajna i rzadko spotykana maszyna, przynajmniej w PL. Pozdr i szerokości.

  • 2008-11-23 16:53:21
    Użytkownik usunięty

    niezły sprzęt zapraszam do mnie

  • 2008-11-23 16:25:08

    jeśli nie ma rubryki to zwróć się do moderatora srtony, Ja tak zrobiłem i już jest rubryka z miom Benelli :-) Pozdro z lewej i szerokości....

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Fiat 126
  • Simson S51 Enduro
  • Gilera Runner 50
  • Volkswagen Golf
  • Ford Puma
  • Volvo V40

Co robią kierowcy na PJ