facebook
System PJ
to 129 353 pojazdów na 669 282 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Buell XB9S 2008r

Oglądano już 7912 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Buell XB9S »
  • Rocznik

    2008 r.

  • Właściciel

    Andi7

  • Kategoria

    Sportowe

  • Pojemność

    1125 cm3

  • Moc

    160 KM

  • Max. moment obrotowy

    120 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    3.00 s

  • Opis

    Oczywiście nie jest to XB9S, ale w polu wyboru nie ma 1125R.
    Jest to wersja rocznicowa (25 lecie buella)model 1125R.
    Jest to jak dotychczas pierwszy i jedyny model Buella z silnikiem Rotaxa. Silnik ten jest pozbawiony wszystkich typowych wad HD i posiada wyższe parametry, co przekłada się na dużo lepsze osiągi motocykla. Motocykl jest wymagający, jeżeli chodzi o jeźdźca, ale w zamian daje niesamowite wrażenia z jazdy.

  • Tuning

    - tłumik KLS, robiony na zamówienie
    - filtr KN
    - zestrojony komputer
    - dekle boczne jako crash pady
    - crash pady na obie ośki
    - 4 ksenonowe światła
    - diodowa biała lampa
    - kierunkowskazy tył
    - oklejenia 3M + koła i loga
    - podłączenie GPS,ładowanie 5V i 12 V
    - Ahmed :)

    no i kilka innych :)

  • Silnik

    pojemność skokowa: 1125.86 ccm
    typ silnika: widlasty, 2-cylindrowy
    liczba cylindrów: 4
    moc: 148 KM, 9800
    moment obrotowy: 121 Nm, przy 8000 obr./min
    stopień sprężania: 12.3:1
    zasilanie silnika: wtrysk paliwa
    rozrząd: DOHC - dwa wałki rorządu w głowicy
    zawory na cylinder: 4
    rozrusznik: elektryczny
    chłodzenie: płynem
    skrzynia biegów: 6-biegów
    przeniesienie napędu: pas napędowy
    maksymalne obroty: 10 500
    sprzęgło: mokre

  • Zawieszenie

    W pełni regulowane zawieszenie up-side down.

    przednia opona: 120/70-ZR17
    tylna opona: 180/55-ZR17 opcjonalne 190/55-ZR17
    skok zawieszenia - przód: 120 mm
    skok zawieszenia - tył: 127 mm
    hamulce przód / tył: hamulec tarczowy, 1 tarcza, , hamulec tarczowy, 1 tarcza,
    kąt główki ramy: 21.0°

  • Plusy i minusy pojazdu

    + niesamowite prowadzenie, szczególnie w zakrętach
    + rewelacyjny silnik Rotaxa
    + skuteczne hamulce, w standardzie stalowy oplot
    + możliwość programowania komputera bez dodatkowych boxów
    + wygląd
    + oryginalność modelu
    ++ wytrzeszcz oczu pieszych
    +++ wrażenia z jazdy
    za resztę zapłacisz kartą Master Card :)

    - części na zamówienie

  • Marzę o...

    Chętnie nawiązałbym kontakt z posiadaczami tego modelu, celem wymiany doświadczeń.

    W ogóle brakuje forum dla uzykowników buell-i

Wyróżnienia

Komentarze (4)

  • 2011-09-14 20:05:26

    a widziales nowego??? niestety juz nie BUELL tylko EBR. KOZAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 2011-08-08 18:23:58

    i co wazne masz piekny tłumik a nie seryjna ''dubeltufke'' jak kiepski gajowy :) maszyna rewelka. jezdzilem ale niestety mam tylko 170wzrostu i wybralem XB :)

  • 2011-07-29 15:02:41

    Czy ktoś wie jak dodać model motocykla do bazy ?
    Chętnie też bym nawiązał kontakt z posiadaczami 1125.

  • 2011-07-29 14:52:49

    Oo Matko Kosmos.Pozdrawiam

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Citroen XM
  • Fiat Cinquecento
  • Audi 80/90
  • Renault Megane
  • Seat Toledo
  • Aprilia RS 50

Co robią kierowcy na PJ