facebook
System PJ
to 129 249 pojazdów na 669 105 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Barton Energy 2008r

Oglądano już 6805 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Barton Energy »
  • Rocznik

    2008 r.

  • Właściciel

    Kshaku

  • Kategoria

    Skutery

  • Pojemność

    50 cm3

  • Moc

    4 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Limited Edition-Sport Edition.

    SPRZEDAM SKUTER TEN CO TERAZ WIDZICIE CZYLI BARTON ENERGY LIMITED EDITION

  • Tuning

    zmiana rolek na 4.5 g a w nieoczekiwanym czasie bedzie zmiana kolorku, calkowicie go przerobie na wyglad vizualny, wymiana silnika no nie calkowicie ale cyl. wario, sprzęgło i te inne bebechy w nim hehe xD
    jak mi ise uda to wstawie fotki

    AAA zapomnialem o nawazniejszym skoot audio mam wzmacz 400w i soobofer z manty ale kase zbieram bo kazdego kryzys pienierzny zlapal a w tym i mnie :D

  • Silnik

    4t a każdy mówi ze one są 2 sów

  • Zawieszenie

    sprężyny z tyłu a teleskopy z Przodu

  • Pamiętna podróż/przygoda

    nie chce mi sie opowiadac bo byla taka bania z kumplami ze szok...

  • Perspektywy

    jezeli chodzi o te perspektywy to
    ŁADNIE SIE PREZENTUJE :D

  • Plusy i minusy pojazdu

    minusy u mnie sa slabe mocowania plastikow ŁEEE :( xD

    Plusy hmmmm ze jezdzi i mi pojezdzi :P a tak na serio to musze sie przyjzec dokladnie :D

  • Osiągnięcia

    60-70
    po zdjeciu wszystkich blokad 80 km\h

  • Marzę o...

    Teraz o Hondzie CRX z 87-89-90R

Komentarze (12)

  • 2010-08-20 23:46:50

    widać, że zadbany daje 10/10, szerokiej drogi !!! pozdrawiam ;d zapro do mnie

  • 2010-03-03 19:18:29

    fajna maszyna pozdr w.p do mnie oceń mojego skutera daje 10/10

  • 2010-01-07 22:09:25

    Wypas Wypas Ale na wiosne idzie do przyslowiowego "ŻydA" :)

  • 2010-01-03 12:39:45

    No kshaku ;p
    wypas sprzet ;p
    10/10

  • 2009-12-24 08:46:48

    E.X.T.R.A Sprzęcik - MaX 11\10 Wpadnij Do Mnie Ocen Mojego Steeda i Zostaw Coś Po Sobie !!! :D
    ..............................................
    .......S..Z..E..R..O..K..O..Ś..C..I...
    .............Z..Y..C..Z..Ę.......

  • 2009-12-08 21:28:00

    super sprzęcik
    daje max czyli 10/10
    proszę skomentuj
    mego simka
    serdecznie zapraszam
    szerokości i pozdro

  • 2009-11-04 17:01:01

    kshaku wiecej fot :D

  • 2009-10-24 10:46:26

    Fajny skuterek ^^ 10/10 .
    S.Z.E.R.O.K.O.Ś.C.I .
    Zapraszam do mnie ^^

  • 2009-10-23 20:03:13

    Krzaku 10/10 zapraszam do mnie

  • 2009-10-11 14:15:42

    Super sprzęcik, dbaj tak dalej o niego . Daje Max. Oceń mojego Tikacza. Szerokości.

  • 2009-10-04 11:52:46

    spoko maszynka ...widzialem cie kiedyś na ersku;)

  • 2009-09-26 21:06:39

    no ładny ładny ;) wpadnij do mnie ;P

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Jawa 250
  • GB Street
  • Fiat 125P
  • Kingway Paulo
  • Zipp Simpli
  • Aprilia RX 125

Co robią kierowcy na PJ