facebook
System PJ
to 129 355 pojazdów na 669 285 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Aprilia RS 125 2006r

Oglądano już 7951 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Aprilia RS 125 »
  • Rocznik

    2006 r.

  • Właściciel

    Okus20

  • Kategoria

    Sportowe

  • Lokalizacja

    Brzeg

  • Pojemność

    125 cm3

  • Max. moment obrotowy

    25 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Aprlia od zawsze jest absolutnym liderem w segmencie super sportowych 125-ek, kategorii, w której firma z No ale wprowadzała nowe koncepcje i rozwiązania oraz wyznaczała technologiczną \\\"drogę\\\", po której podążała następnie cała konkurencja.
    Tak jak w przypadku całej gamy Aprilii, najbardziej wyszukane i zaawansowane technologie, pochodzące z doświadczeń torów wyścigów GP są wprowadzane do seryjnej produkcji. Miało to oczywiście miejsce również w przypadku RS 125, motocykla, który w ciągu kilku lat był w stanie stać się prawdziwym kamieniem milowym, wśród sportowych 125-tek. Wyniki sprzedaży na największych europejskich rynkach sytuują RS 125 na szczycie.

    Aprilia RS 125 to naturalny wybór młodych kierowców zaczynających starty w zawodach. Aprilia RS oferuje swoim młodym kierowcom najlepsze materiały, wyposażenie techniczne, koncentrat udoskonalonych technologii, godnych motocykli z większymi silnikami.

    Krótka charakterystyka RS 125:

    * Silnik dwusuwowy Rotax, wysoko zaawansowany, testowany w każdych warunkach użytkowania
    * Aluminiowe rama i wahacz tylnego koła, o najwyższej sztywności, zaprojektowane w oparciu o doświadczenia GP
    * Widelec przedni up-side-down
    * Hamulec przedni z radialnym zaciskiem hamulcowym, z czterema przeciwstawnymi tłoczkami
    * Styl nadwozia inspirowany RSV 1000 R
    * Obręcze i promienie kół - design inspirowany RSV Factory
    * Tablica instrumentów analogowo-cyfrowa z wielofunkcyjnym komputerem
    * Odkuwana płyta kolumny kierownicy- design RSV Factory
    * Tłumik typu racing z owalną, nitowaną sekcją końcową.

    DESIGN
    Ostry, zwężający się ku tyłowi kształt, nadaje Aprilii RS 125 bardzo profesjonalny wygląd motocykla wyścigowego. Linia nadwozia, jak w przypadku wszystkich pojazdów Aprilia, była opracowana i rozwijana tunelu aerodynamicznym.

    Nadwozie Aprilii RS 125, które powstało jako rezultat licznych testów w tunelu aerodynamicznym, gwarantuje kierującemu większą ochronę i minimalne opory powietrza. Przednia osłona, owiewka, tył motocykla nie tylko tworzą bardzo agresywną całość, ale pozwalają maksymalnie wykorzystać osiąganą przez motocykl prędkość, a dzięki wyeliminowaniu turbulencji pozwalają kierowcy całkowicie zintegrować się z motocyklem.

    Podwójny reflektor halogenowy gwarantuje doskonałe oświetlenie w warunkach jazdy nocnej, zwiększając bezpieczeństwo, a swoim wyglądem dodaje jeszcze drapieżności. Tył pojazdu zwężający się mocno ku górze, ma linię prawdziwej wyścigowej maszyny, a szczególna uwaga poświęcona projektowaniu tej części pojazdu, pozwoliła efektywnie wkomponować siedzenie pasażera w sylwetkę motocykla. Obręcze kół ze skrzyżowanymi promieniami potwierdzają sportowy charakter, lekkość, niezawodność i bezpieczeństwo.

    SILNIK
    Silnik tej legendarnej 125-ki nie wymaga szczególnej prezentacji! RS 125 napędzany jest mocnym, niezawodnym silnikiem dwusuwowym APRILIA/Rotax, który zdobył sławę jednostki nie do pobicia na torze i niezawodnej na drodze. Jednostki napędowej, która stosuje rozwiązania będące dziełem sztuki w silnikach dwusuwowych.

    Zawór membranowy w korpusie silnika, chłodzenie cieczą, wałek wyważający, automatyczny dozownik oleju to niektóre dane silnika Aprilii RS 125. W ciągu ostatnich lat silnik ten był nieustannie uaktualniany i przystosowywany do pojawiających się norm emisji spalin, nie tracąc przy tym nic ze swoich doskonałych osiągów.

    Katalizator spalin oraz precyzyjna regulacja składu mieszanki pozwoliły tej jednocylindrowej jednostce napędowej spełnienie norm i uzyskanie homologacji Euro 3

    RAMA I ZAWIESZENIE
    Rama jest bez wątpienia najbardziej technologicznie zaawansowanym elementem RS 125. Opracowana na podstawie doświadczeń Aprilii w kategorii GP 125, rama odlewana jest ze stopu aluminium, z wzmacniającym, krzyżującym się ożebrowaniem. Powstała struktura jest wyjątkowo lekka, sztywna i odporna na skręcanie. Dokładny punkt odniesienia dla całej konkurencji.

    Przestrzenny wahacz skrzynkowy ze stopu aluminium gwarantuje największą sztywność i odporność na skręcanie wśród seryjnie produkowanych motocykli 125 cm3. Zróżnicowane ramiona wahacza pozwalają poprowadzić wydech, w sposób pozwalający wykorzystać maksymalnie osiągi silnika, pozywając na większe pochylenie w zakrętach, bez ryzyka niebezpiecznego kontaktu z asfaltem.

    Istotna rolę, jeżeli chodzi nie tylko o osiągi, ale bezpieczeństwo i komfort odgrywa zawieszenie. Aprilia RS 125 może liczyć na niezawodny hydrauliczny widelec teleskopowy upside-down, udoskonalony tak, aby zapewnić najlepsze wyniki na torze i jednocześnie największą przyjemność jazdy na drodze. Tylne zawieszenie o progresywnie wznoszącej się charakterystyce opracowane zostało na doświadczeniach wyścigowej klasy GP 125, dla zapewnienia doskonałej trakcji i wygody na najwyższym poziomie, nawet na złych nawierzchniach. Tylny amortyzator hydrauliczny ma możliwość ustawienia napięcia sprężyny.

    HAMULCE
    Tak jak każda szanująca się super sportowa maszyna, Aprilia RS 125 wymaga użycia najlepszych komponentów. System hamulcowy jest najlepszy z możliwych, zaprojektowany pod kątem największej efektywności podczas sportowej jazdy. Przedni radialny zacisk hamulcowy, z czterema przeciwstawnymi tłoczkami, to prawdziwe dzieło sztuki wśród układów hamulcowych o najwyższej sprawności. Do tarczy o średnicy 320 mm, dodano radialną pompę hamulcową i przewody hamulcowe w oplocie lotniczym, gwarantując precyzyjne i mocne hamowanie. Tylna tarcza hamulcowa o średnicy 220mm, przewody hamulcowe w oplocie metalowym oferujĄ właściwą równowagę podczas hamowania.

    WYPOSAŻENIE
    Motocykl Aprilia RS 125 jest wyposażony w najwyższej klasy komponenty. Kompaktowa i lekka tablica instrumentów posiada analogowy obrotomierz oraz wielofunkcyjny wyświetlacz ciekłokrystaliczny z komputerem sterowanym z kierownicy. Prędkościomierz, obrotomierz, wskaźnik temperatury cieczy oraz stoper zapewniają całkowitą kontrolę nad pojazdem. Komputer jest kompatybilny z optycznym systemem na mecie torów wyścigowych.

  • Tuning

    Nowy Cylinder Aprili i tłok vertex

    Tarcze Sprzęgłowe, przekładki, wysprzęglik, Sprężyny EBC

    Kompletny Zawór Power Valwe,

    moduł zaworu ustawiony na Racing otwarcie przepustnicy przy 7800 obr/min dodatkowo przełącznik na otw. przy 8500obr :)

    Dołączony Moduł Blokujący moc silnika Alpha Technik włączany i wył przyciskiem (potrzebny tylko raz w roku na 15min Przęgląd techniczny :)

    Gaźnik Dellorto VHSB 34 LD

    Układ wydechowy po małych modifikacjach

    wywalone niepotrzebne śmieci takie jak blokady, katalizator

    opona przód 110/70-17 zmieniona na 120/80-17
    opona tył 150/60-17 zmieniona na 160/60-17 lepiej sie drogi trzyma

    łąńcuch X-oring DID Professional

  • Silnik

    Rotax 122

  • Perspektywy

    Do sprzedania mam dużo części do tego modelu
    tel 603-559-752

  • Plusy i minusy pojazdu

    + Prowadzenie
    + przyśpieszenie
    + v-max
    + ciekawy wygląd
    + Zawieszenie
    + doskonałe Hamulce
    + duży bak 14L

    - Bardzo dużo Pali
    - Bak mogli lepiej wyprofilować tgroche niewygodny
    - Lusterka beznadziejne

Komentarze (13)

  • 2009-12-06 11:02:20

    Spoko moto;] ładnie się prezentuje:) nic dodać nic ujać:) 10/10
    Pozdrawiam i zapraszam do skomentowania mojego Neosa:)

  • 2009-12-03 15:03:14

    fajna maszyna 10/10
    wpadnij do mnie :)

  • 2009-12-01 17:52:43

    Pięknaa, eh marzenie ;) 10/10 Aż muszę dodać do top10 :D

  • 2009-11-22 21:38:15

    Świetna apka ;) Bardzo podobna do mojej. Wpadnij ją zobaczyć. Pozdrawiam

  • 2009-10-27 14:51:55

    Fajne moto pzd 10/10 zapraszam

  • 2009-10-16 19:38:22

    Świeetne moto . Ladne i zadbane . ODEMNIE MAX. Luknij mojego YaROXA .

  • 2009-10-13 22:45:31

    ładna Rs-ka ;)
    witaj w gronie Apriliomaniaków :D
    thx za komentarz :) pozdro

  • 2009-10-13 18:34:29

    Fajny motorek moja ocenka to 10/10,
    zapraszam do skomentowania moich motorków,
    Pozdrawiam

  • 2009-10-12 21:02:18
    Użytkownik usunięty

    Fajny motorek moja ocenka to 10/10,
    zapraszam do skomentowania mojej Tzr,
    Pozdrawiam

  • 2009-10-12 18:18:00

    ładny i zadbany sprzęt. 10/10 i zapraszam do mnie ;D

  • 2009-10-12 18:08:35

    przepiękna rs, chyba najładniejsza ze 125 cm3 10/10
    wpadnij do mnie

  • 2009-10-12 15:19:44

    Ładna zadbana furka, widać ze kochasz swój motorek;) ;)
    tak wiec zycze Szerokości ;)
    pozdrawiam i zapraszm do skomentowania mojeo autka:)

  • 2009-10-12 13:44:00

    fajny sprzecior daje 10/10 i zapraszam do siebie

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Honda Civic
  • Yamaha Aerox 50
  • Yamaha DT 50
  • Mini bike Pocket bike
  • Gilera Runner 50
  • Romet Kadet M780

Co robią kierowcy na PJ