Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2005 r.
Katowice
998 cm3
100 KM
0.00 s
Jest to model 2005. Motocykl rzadko spotykany na polskich drogach, jest uważany za jeden z najlepszych w klasie turystyczne-enduro. Wiele użytkowników ocenia go wyżej niż ikonę tej klasy – BMW GS. Na potwierdzenie tej tezy zapraszam na forum www.apriliaforum.com (proszę przejrzeć wątek poświęcony ETV 1000). Na szczególną uwagę zasługuje wysoka niezawodności tego motocykla. Silnik V2 60st. firmy Rotax, montowany również w pozostałych motocyklach firmy Aprilia klasy 1000, został odpowiednio dostrojony tak, aby jak najlepiej sprawował się podczas długodystansowych podróży. Obniżono jego moc maksymalną, zwiększając jednocześnie moment obrotowy w dolnym zakresie obrotów. Silnik osiąga swoją maksymalną moc już przy 8k obrotów, dzięki czemu nie trzeba go kręcić, co gwarantuje jego długowieczność. Wśród pozostałych zalet tego motocykla można zaliczyć:
Niskie spalanie 5-6 l 100/km
Aluminiowa rama (rzadko stosowana w tej klasie)
Wygodne siodło
Doskonałe hamulce firmy Brembo
ABS (z możliwością odłączenia podczas jazdy)
Sprzęgło hydrauliczne (jeżeli ktoś jeździł KTM ze sprzęgłem Magury, to wie co to oznacza)
Komputer pokładowy z możliwością wyświetlania kodów usterek.
Wtrysk paliwa i katalizator.
Przednie zawieszenie firmy Marzocchi o średnicy rur 50mm
Tylne zawieszenie z pełną regulacją firmy Sachs
Prześliczne szprychowe, bezdętkowe koła. Rozwiązanie opatentowane przez Aprilię
Gniazdo 12V
Unikalne malowanie – czarny mat.
Jeżeli rozważasz zakup dużego turystycznego enduro, i myślisz o takich motocyklach jak Honda Varadero, BMW GS, Suzuki DL 1000 to zastanów się jeszcze raz. Oczywiście wszystkie one mają swoje zalety, jednak moim zdaniem, Aprilia Caponord jest najlepszym wyborem biorąc pod uwagę jej wyposażenie, bezawaryjność jak i przede wszystkim współczynnik ceny do czadu. Przeczytaj opinie użytkowników na forach dyskusyjnych (szczególnie w USA, gdzie motocykl cieszy się sporą popularnością).
Pojemność - 998 ccm
Moment - 92 Nm przy 6500 obr/min
Budowa - widlasty
Liczba cylindrów - 2
Średnica cylindra - 97 mm
Skok tłoka - 67,5 mm
Stopień sprężania - 10,4
Rozrząd/liczba zaworów - DOHC/4
Norma emisji spalin - Euro 2
Oczyszczanie spalin - katalizator regulowany
Zasilanie - wtrysk
Biegi - 6
Napęd - Łancuch
Rama – aluminiowa, grzbietowa
Skok zawieszenia przód/tył – 175/185 mm
Kąt główki ramy – 62,1°
Rozstaw osi – 1560 mm
Hamulec przód/tył – 2-tarczowy 300 mm Brembo/1-tarczowy 270 mm Brembo
Opony przód – 110/80 VR 19
Opony tył – 150/70 VR 17
Świetna maszyna ! Doskonale się prezentuje, widać, że bardo dbasz, a jak wiadomo to ceni się Najbardziej ;) Zostawiam oczywiście max 10/10 i zapraszam do obejrzenia i skomentowania Mojej Jawy ;) Pozdrawiam !
Przepiękny Kapeć ;)
Pozdrawiam i życzę niezapomnianych wypraw na tym motocyklu:)
Extra Motor ! Swietnie Sie Prezentuje :)
Dbaj O Nie Bo Warto :) !
Pozdrawiam i Zapraszam Do Mnie :) !
Szerokosci & Przyczepnosci
Piękne Enduro!
11/10!
Pozdrawiam i życze szerokosci w nadchodzącym sezonie.
Zapraszam do Skomentowania Mojej Aprilii.
cudownie przepiekna apka i to z tym samym sercem co moja czarna włoska diablica :) Szacun dla Ciebie brachu za gust i klasę, zapraszam pokrewną duszę do oblookania dwóch moich włoskich sprzetów, a zapewniam, że warto :)
Osiągi
Przyspieszenie 0- 100 km/h – 3,6 s
Prędkość maks. – 220 km/h
ssel79 dodał pojazd do ulubionych