Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:

1985 r.
Ostrołęka
2445 cm3
90 KM
172 Nm
0.00 s
Kupiony na chodzie ale w opłakanym stanie powoli przywracany do przyzwoitego stanu.
Dodany tylni hak własnej roboty oraz lampy tylne od UAZ-ów starszego typu.
Oryginalny o pojemności 2,5 i mocy ok. 90km.
Wszystko oryginalne, na prawym tylnym nadkolu butla z LPG.
Seryjne.
I tak by nie było słychać.
Było kilka, nie ma jakiejś wyjątkowej.
Zachować samochód w oryginale w jak najlepszym stanie.
Plusy:
-Właściwości terenowe
-Prosta konstrukcja
-Łatwe naprawy
-Przystępna cena
-Cabrio
Minusy:
-Spalanie nie adekwatne do mocy silnika
Po drugie: Jako standard przyjęto 75KM, dlaczego?
Zależy jaki kolektor był założony (okrągły, kwadratowy)oraz gaźnik. Co Wołodnia miał pod ręką, to Wołodia wsadził, osiągi wahały się w tym samym modelu od 72KM do 78KM.
W to, że jest to wersja 98KM jestem w stanie uwierzyć, wystarczy założyć głowicę od Wołgi, która podnosi kompresje jest to wtedy modyfikacja tzw. Uazo-Wołga.
Po pierwsze. Z oryginalnych radzieckich silników montowanych w UAZ'ach były dwie wersje pojemnościowe: 2445cc (2,5l) oraz 2896cc (2,9l)
i oba były w wersjach na gaźniku lub wtrysku.
do 2003 fabrycznie były montowane 24
Bardzo ładny samochodzik :) Od razu widać że dbasz o to autko i oby tak dalej :) Pozdrawiam i zapraszam do skomentowania mojego pojazdu :)
Tym UAZem wszędzie wjedziesz. Wiem co one potrafią w terenie. Większość "terenówek" przy nim wymięka.
Paweł93 pozdrowił kierowcę pojazdu