facebook
System PJ
to 129 360 pojazdów na 669 331 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Volkswagen Polo 1988r

Oglądano już 30265 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Volkswagen Polo »
  • Rocznik

    1988 r.

  • Właściciel

    vwkas18

  • Kategoria

    Tuning

  • Lokalizacja

    Wrocław www.g40.fora.pl

  • Pojemność

    1325 cm3

  • Moc

    140 KM

  • Max. moment obrotowy

    190 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    8.50 s

  • Opis

    Moc 85 kw czyli 115 KM (przy 6000 obrotów)
    Fabryczna prędkość 195 km/h
    Masa własna pojazdu 805 kg
    Data zejścia z tasmy produkcyjnej 08 czerwiec 1988 r.
    spalanie od 7,5-16 litrów
    Kolor: błękit metalik LP5Y

  • Tuning

    przednie lampy dymione seryjnie Boscha
    kierunki w zderzaku typu klar z postojówkami i żarówkami Osram Diadem
    tylnie lampy typu red-klar z Osram Diadem
    Przyciemnione szyby AR czyli tak zwanymi lustrami połozonymi na niebieskie szyby.
    chromowane klamki od MK1
    polerowana pokrywa zaworów
    dokładka przedniego zderzaka
    brak listew i znaczków na klapie
    grill no emblemat własnej roboty
    podwójne wycieraczki (zbytek ale jest)
    tylnia klapa bez wycieraczki
    brak chlapaczy
    podnoszona maska na siłownikach
    chromowany korek wlewu oleju
    chromawana końcówka bagnetu
    alu antenka na dachu

  • Silnik

    silnik totalnie zrobiony od zera
    tłoki 75,5
    kolektor ssący z 3F
    rozwiercona przepustnica
    IC większy i wydajniejszy
    wałek Schrick
    szklanki Schrick
    zmienne koło rozrządu
    Kółko kompresora zmniejszone z 75 na 68 mm
    wkładka K&N
    świece Boscha Platiny
    kompresor po regeneracji
    kolektor wydechowy 4-2-1 ze stali nierdzewnej do końca układu z kwasiaka

  • Wnętrze

    Kiera Raid 30'
    zegary temp. oleju i voltomierz w miejscu głośnika
    chromowane klamki wewnętrzne
    Alu korbki szyb
    chromowana korbka szyberdachu
    aluminowe rygielki
    fotela ala kubełkowe
    dywaniki z aluminiowej blachy ryflowanej - samoróbka
    Układ wydechowy:
    koncowy tłumnik grodziowy marki Ulter średnica końcówki 80
    szykuje sie kompletny układ z kwasówki

  • Zawieszenie

    TH Line Turbo Compomotive 7,5+8x14"
    zawieszenie:
    rozpórka przedna i tylnia
    obniżone na torowym zawieszeniu B6 Bisltaina
    sprężyny Steffan 70 mm
    tylne amortyzatory Sachs Sporting z regulacją wysokosci na kieliszku od golfa Mk1 w 10 stopniach regulacji
    sprężyny steffan 50 mm

  • Car Audio

    ..l 2 3

  • Pamiętna podróż/przygoda

    hehhe kazda jest niebywała i niepowtarzalna

  • Perspektywy

    oj wielkie

  • Plusy i minusy pojazdu

    Minusów jest masę podobnie jak plusów których jest wiecej

  • Osiągnięcia

    kto chce sie zmieżyć hehehe
    auto narzie przechodzi powolne zmiany

  • Marzę o...

    maże o zrobieniu G-Ladera na poziomie ale nakłady finansowe sa koszmarne

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Ford Fiesta
  • Piaggio Zip
  • Fiat 131
  • Opel Vectra
  • BMW 3
  • Derbi Senda DRD SM

Co robią kierowcy na PJ