Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1964 r.
1618 cm3
69 KM
127 Nm
0.00 s
Obecnie stan kiepski ale pracuję nad nim i dążę do przywrócenia do jego czasów świetności.
Tuning? Optyczny. Będzie na błotniku u dołu znaczek z nierdzewki - DeLuxe (Wartburg) i malowane na czerwono Pininfarina
Bez zmian 1618ccm ożywiony i wyremontowany,a obecnie? Jest. w stanie nieznanym.
oryginalna czarna skóra. Fotel kierowcy ma dziurę, muszę się udać do tapicera i zobaczymy co się da zrobić. Zostaje czarna tapicerka i nowe dywany w kolorze szarym.
z przodu kolumna mcphersona
z tyłu most na sprężynach i amortyzatorach.
hamowanie:
z przodu tarcza
z tyłu bęben
przeniesienie napędu:
wał kardana
po co?
może jak znajdę jakieś stylowe radio bardziej dla walorów estetycznych niż muzycznych
Pamiętna podróż powrotna po zakupie wozu. Zatrzymała mnie policja i nie pytali skąd i gdzie jadę, czy mam jakieś papiery od samochodu i lawety tylko pytanie co tam wiozę.
Osiągnięciem na chwilę obecną jest to że udało mi się przywrócić go do poziomu tzn nie łamie się do środka
tym aby mieć więcej czasu
siemka widziałem foty na fmin. widzę że masz różne części szukam tych tuneli bocznych do podszybia te dwa okrągłe wloty. jak chcesz sprzedać to daj znać \r\n
i jak tam odbudowa? trzymam kciuki, w dawnych koloniach francuskich jeszcze sie takie peugeoty na chodzie trafiaja
no widziałęm takiego odnowionego nio jak sie opdnowi tego to bedzie niezle wygladał
już poprawiłem
zdjęcie po prostu miało przedstawiać przyszły stan ale ok
Fajnie auto :)
Życzę szerokiej drogi i bezawaryjności w urzytkowaniu :D
Zapraszam do mojego golfa :)
tecli404 pozdrowił kierowcę pojazdu