facebook
System PJ
to 129 355 pojazdów na 669 285 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Audi 200 1989r

Oglądano już 15539 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Audi 200 »
  • Rocznik

    1989 r.

  • Właściciel

    TomWPR

  • Kategoria

    Seryjne

  • Lokalizacja

    Pruszków

  • Pojemność

    2200 cm3

  • Moc

    165 KM

  • Max. moment obrotowy

    240 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    8.00 s

  • Opis

    Bardzo unikatowe i wyjątkowe autko. Rzadko a raczej w ogóle nie spotykane na polskich drogach. Wszystko oryginalne, zadbane i działające mimo 17 lat. Pełna opcja wraz z hydraulicznym zawieszeniem NIVO, roletami na wszystkich oknach z tyłu, światełkami i lusterkami wszędzie gdzie sie da, podłokietnikami, podgrzewanymi siedzeniami przednimi oraz tylnymi!!, łączami na słuchawki z tyłu, głośnikami z własnymi wzmacniaczami itp. Po za tym pełna elektryka okien, lusterek podgrzewanych, szyberdachu (dwie płaszczyzny), świateł oraz kubełkowych foteli przednich wraz z pamięcią dla czterech kierowców. W lato dopieszcza w aucie klimatronic oraz piecowo przyciemnione oczywiście przez fabrykę szyby. Na trase tempomat. Skóra mimo swoich lat prezentuje się bardzo dobrze i przebija swoją jakością każde nowszy samochód ze skórzaną tapicerką, gdzie po kilku latach jest już ochydna i popękana. Jakość materiałów we wnętrzu samochodu jest bardzo dobra i spokojnie wytrzyma kolejne 17 lat jeśli będzie się o to dbać. Schowek na narty w tylnym oparciu mieści 7 par nart!

  • Tuning

    Jeżeli tuningiem można nazwa zawór upustowy BLOW-OFF, który prycha, parska i syczy oraz przy tym dba o turbinke to jest :P

  • Silnik

    2.2 Turbo 10V (5 cylindrów w rzędzie). Nic dodać nic ująć. Nie jest to jednostka 20V z 220 KM bo takie też były w tych samochodach już 17 lat temu ale też daje dużo wrażeń z jazdy. Bardzo elastyczny silniczek.

  • Wnętrze

    Najbardziej wypasione, lepszych już nie było. Brakuje tylko nagłośnienia BOSE, przy którym przednie boczki różnią się nieco od standardowych.

  • Zawieszenie

    Przód: fabtyczne amorki olejowo gazowe
    Tył: NIVO - Oryginalne samostabilizujące zawieszenie hydrauliczne. Nie ma sytuacji aby auto przy obciążeniu tarło dupcią po jezdni. Zawsze stoi tak samo, nie wyżej nie niżej. Po 17 latach tylne amortyzatory NIVO wykazują ponad 80% sprawność.

  • Car Audio

    6 oryginalnych głośników Audi z aktywnym tyłem + dwa gwizdki na przodzie pod atrapami na podszybiu jako uzupełnienie przodu. Aktywny tył z możliwością przełączenia na dwie pary słuchawek. Moduł słuchawkowy widoczny na jednym ze zdjęć (tylna półka pod roletą).

  • Plusy i minusy pojazdu

    Prawdziwa perła wśród samochodów. Ciężko o drugą dwusetkę na drodzę a o taką wersję to już w ogóle :)

  • Marzę o...

    Audi 200 2.2T 20V w takim wyposażeniu jak moja dwuseta.

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Keeway F-act
  • Peugeot 406
  • Ford Focus
  • Yamaha Breeze
  • Opel Corsa
  • Kawasaki ZZR 1100 / ZX11

Co robią kierowcy na PJ