Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
Centrum
2000 cm3
160 KM
198 Nm
0.00 s
Astra GSi w najmocniejszej wersji 2.0 16V po 2 latach i jednym swapie w zwykłej aśce przyszedł czas na poważną zabawę.
PowerCAP, przewody MagnaCore, wkładka filtra Pipercross, zawieszenie KONI (regulowana sztywność)
C20XE po shamowaniu wynik 160KM i 200Nm, po generalnym remocnie wykonanym jeszcze przez poprzedniego właściciela w firmie Chojnacki MOTORSPORT
na razie seria
KONI
fabryczna instalacja + radio Sony
- Nowy Lakier
- nowy układ wydechowy
- nowa radio Alpine
- zmiana lamp z przodu jeszcze nie wiem jakie bo pomysłów jest wiele
- póki co coraz częściej pojawia się wizja odrestaurowania go w pełni. Coraz mniej GSi na naszych ulicach i zastanawiam się ostro nad tym czy nie lepiej będzie wyglądać w większości w zgodzie ze specyfikacją VIN. Zobaczymy co wyjdzie
+ dobry stosunek masy do mocy
+ niskie zużycie paliwa jak na taki duży silnik
+ ponadczasowy wygląd
- blacha (nie jest źle) ale mogłoby być lepiej jak to w każdym Oplu
- sztywno trochę jak na polskie warunki
ASTRA H OPC, Honda ACURA lub Chevy CAMARO 2008
Super! GSI to jest to! :) Podobaja mi sie perspektywy. Odrestauruj i zrob ja na igle - na prawde warto. Pozdrawiam!
Super! GSI to jest to! :) Podobaja mi sie perspektywy. Odrestauruj i zrob ja na igle - na prawde warto. Pozdrawiam!
Normalnie szok pierwszy raz widzę tak piękną asterkę GSi ;]
Pozdrawiam i zapraszam do mojej bryczki ;p
extra maszyna zajefajny kolorek i bardzo zadbana po prostu 11/10 nic dodać nic ująć wpadnij do mnie skomentować mojego choppera warto !!!! pozdro i szerokiej drogi
No to ja pierwszy wystawie skromna ocene. autko widziałem tylko raz, ale teraz po fotach silnika już troszke wiem skąd te 160 kucy, planu jak najbardziej trafne i wiem z rozmów że go nie spieprzysz, wiec nic tylko czekac