Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1996 r.
Częstochowa
1368 cm3
105 KM
0.00 s
Seria :)
Silnik/moc obecna: 1368cm3 16v / ok 105km
Silnik/moc fabryczna: było 1108 / 55km, moc fabryczna 1368cm3 16v / 90km
*Silnik pochodzi z Fiata Bravo II 1.4 16v - 2009r
- Wtryski VW TSI
- przepustnica z fiata 1.6 Marea
- kolektor wydechowy 4-1 by TRS Racing owiniety bandazem
- Odelzone kolo zamachowe z Fiata Idea 1.4 16v
- Sprzeglo takze Fiat Idea 1.4 16v z podwojnym i wzmocnionym dociskiem
- Skrzynia Cinquecento Sporting 1108
- Dolot powietrza z filtrem stozkowym FMIC
- Akumulator przeniesiony do tylu
- Calosc sterowana i wystrojona na EcuMaster Det III
- Deska poki co seria, daszek w czarnym floku
- Siedzenie BMW E30 Coupe Sportsitze
- Podsufitka oraz boczki obite czerwona alkantara, reszta widocznej blachy i pozostalych elementow oklejona czarna alkanatara
- Brak siedzeń z tyłu, zrobiona zabudowa, obita czarna alkantara
- Rączki drzwi od Fiata Uno
- Wyciągnięty lewarek zmiany biegów do środka (Koszyk home made)
- Plastiki w słupkach przednich przerobione pod tweetery
- Kierownica z poduszka jak w Seicento
- Kieszenie drzwi z miejscem na glosnik
- przód gwint (home made)
- tył gwint (home made)
- Radio LG LAC-6710A
- Glosniki w drzwiach 165mm GMS 862 80watt
- Wzmacniacz Axton C502
- Syczki w slupkach No name