facebook
System PJ
to 129 356 pojazdów na 669 300 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

FSO Polonez Caro 1999r

Oglądano już 28621 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o FSO Polonez Caro »
  • Rocznik

    1999 r.

  • Właściciel

    wilq7

  • Kategoria

    Seryjne

  • Lokalizacja

    Siemiatycze

  • Pojemność

    1598 cm3

  • Moc

    76 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Polonez Caro Plus 1.6 GLI fabrycznie pozbawiony kilku przydatnych drobiazgów jak wspomaganie kierownicy, obrotomierz, zegarek, instalacja od radia i jeszcze kilku pomniejszych. Autko jest w mojej rodzinie od nowości. Co prawda jest to rocznik 1999, ale pierwsza rejestracja to początek roku 2000. Autko jeszcze na czarnych numerach, białe blach zaczęli wydawać jakieś 2 miesiące po zarejestrowaniu tego wehikułu. Z tego co pamiętam to ta wersja była przy kupnie jakieś 2 tyś. tańsza od normalnej wersji. Posiada także immobiliser zamontowany prawdopodobnie przez dilera w salonie. Wskazuje na to mocowanie silikonem sanitarnym niektórych jego elementów do deski rozdzielczej.

  • Silnik

    1.6 GLI z jednopunktowym wtryskiem Boscha + instalacja LPG. Silnik sprawuje się w miarę bezawaryjnie, choć ma swój apetyt na paliwo a ja nogę mam dość ciężką. Czasami ma swoje kaprysy ale nie narzekam.

  • Wnętrze

    Niestety samochód był bardzo intensywnie użytkowany przez mojego ojca w biznesie, co skutkuje strasznie porysowaną deską rozdzielczą. W najbliższym czasie zamierzam troszeńkę doprowadzić wnętrze do porządku.
    Autko standardowo nie posiada takich udogodnień jak wspomaganie kierownicy, obrotomierz. Nie posiadało też żadnej instalacji radiowej (nawet anteny nie było), ale to akurat się zrobiło we własnym zakresie. Ostatnio pojawiły się też nareszcie zegarek i zapalniczka. Mieszek z Opla Omegi A - pasuje prawie idealnie i ma tą przewagę nad serią, że jest na zatrzaski a nie na śruby. Poza tymi zmianami nie przewiduje innych odstępstw od serii, chyba że dopadnę gdzieś fotele IG.

  • Zawieszenie

    Oryginalne ze wszystkimi wadami i zaletami tej konstrukcji. Z tyłu resory z trzema piórami dzięki czemu tył tak nie siada. Autko prowadzi się całkiem przyzwoicie i jakoś przesadnie nie rzuca go po drodze.

  • Car Audio

    Radyjko firmy Denver by Biedronka + głośniki basowe tejże firmy Denver w tylnej półce + małe głośniczki bliżej niewiadomego pochodzenia w drzwiach przednich.

  • Perspektywy

    Butla LPG traci ważność pod koniec 2011 roku i jeżeli uda mi się znaleźć fundusze na legalizację, to autko trochę pojeździ.

  • Plusy i minusy pojazdu

    Plusy:
    - potrafi być całkiem zrywny i ma nienajgorsze osiągi,
    - całkiem pakowny,
    - drobne usterki można spokojnie naprawiać we własnym zakresie,
    - w przeciwieństwie do starego caro posiada działający nawiew ciepłego i zimnego powietrza do kabiny,
    - bardzo rzadko odmawia posłuszeństwa.

    Minusy:
    - brak wspomagania, więc na mieście trzeba trochę się nakręcić kierownicą,
    - wskazówka poziomu paliwa przy jeździe na benzynie ma tendencję do zbyt szybkiego opadania,
    - we wnętrzu jest trochę za głośno i duży udział w tym mają kiepskiej jakości plastiki we wnętrzu,
    - seryjne fotele mają tendencję do łamania się i są niewygodne,
    - ruda wyłazi miejscami,
    - ma czasami swoje kaprysy.

  • Osiągnięcia

    prawie 150 tys. na liczniku

  • Marzę o...

    - klimacie w którym rdza nie będzie go zżerała
    - fotelach Inter Groclin

Komentarze (14)

  • 2011-04-23 21:17:40

    Pięknie!!!

  • 2010-12-23 23:17:32

    Super że ma czarne tablice i że macie go od nowości. Po za tym szkoda że to taka uboga wersja.

  • 2010-03-20 11:52:34

    Nono kolego nowe foteczki :) dbaj o autko, to taki unikat ze az u mnie w top10 wyladowal :)

  • 2010-03-06 21:10:35

    (...) nich wygląda. Ale ja bym chyba pozostał i nic nie dodawał bo mało jest takich wersji.Zapraszam do mojego 126p.Pozdrawiam!

  • 2010-03-06 21:07:38

    Bardzo rzadko spotyka się te ubogie wersje.Twoja trzyma się ładnie.Ja bym mu dał takie małe kołpaczki jak były w Borewiczach a jak nie to oryginalne jak były w Plusach.Brak mu też pewnie przeciwmgłowych śmiesznie bez nic

  • 2010-03-05 11:29:07

    Elegant :)

  • 2010-03-05 11:12:06

    Wow to jest ta zubożona wersja plusa, pewien rarytasik bo z tego co sie orientuje to tylko 400 sztuk bylo, wiecej fotek kolego, szczegolnie wnetrza i zegarow dodaj :)

  • 2010-03-04 17:49:30

    ładny polonezik.tylko śmigać.pozdrawiam i zapraszam do mnie

  • 2010-03-04 14:54:40

    Spoko, mi sie bardzo podoba. Oryginał :) Pozdrawiam

  • 2010-03-04 10:00:34

    Jesli to oryginal to pierwszy raz taki widze:) Troche biedny;p Ale skoro tak mialo byc:) zapraszam do moich FSO

  • 2010-03-03 22:41:28

    Tak, to wersja zubożona. Z tego co się orientuję to były dostępne w dwóch kolorach: takim jak mój (widziałem kiedyś dwa identyczne) i także srebrny egzemplarz widziałem.

  • 2010-03-03 22:00:54

    Utrzymany ładne, zgadzam się :-).

  • 2010-03-03 21:58:29
    Użytkownik usunięty

    to jest chyba zubożona wersja bo rocznik się zgadza,charakterystyczne cechy też,tylko kolorek coś nie pasuje,bo one były srebrne z tego co wiem,w każdym razie gratuluję egzemplarza :D

  • 2010-03-03 21:51:19

    To nie jest przypadkiem ta zubożona wersja ?

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Jawa Mustang 50
  • MZ TS 150
  • Romet Ogar 200
  • ZMZ
  • CZ 175/487
  • Ford Puma

Co robią kierowcy na PJ