facebook
System PJ
to 129 372 pojazdów na 669 377 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

BMW 3 1992r

Oglądano już 1949 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o BMW 3 »
  • Rocznik

    1992 r.

  • Właściciel

    Tygrysica

  • Kategoria

    Tuning

  • Lokalizacja

    Mwek/Wawa

  • Pojemność

    1991 cm3

  • Moc

    150 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    9.90 s

  • Opis

    Po FWD przyszedł czas na RWD. Docelowo chciałam e34 z silnikiem 2,5 192km, ale ciężko było znaleźć coś jeżdżącego i nie rozpadającego się z powodu nadmiaru rdzy , na rynku wtórym:( może jeszcze się uda..szukałam też w e30 , niestety po nieudanych swapach (m.in z 1.6 na 1.8is). W końcu trafiło na e36.Z założenia miało być auto nie idealne, i takie jest , aby móc się przy nim wiele nauczyć. Chciałam też auto gołe 100% serii ,aby móc go zrobic po swojemu ,ale no własnie auto już zostało kupione na nieseryjnym zawieszeniu.

    Auto wg VIN-u jest z '92 r. Sprowadzony z Niemiec. Przebieg na dzień dzisiejszy równy 313 tys. i nadal wzrasta. Zmieniłam w nim olej na Valvoline 10w40 ,zainwestowałam w filtr oleju Boscha (siedział wcześniej Filtron) i filtr powietrza Jc permium (firmy nie znam, ale wcześniej tam też siedział Filtron).

    Koła: na lato Borbet RST 17"+ opony Bridgestone Turanza 225/45R17
    Niestety już stoi na zimówkach ;) na lato kupuje nowe opony:P

    Wyposażenie:
    -szyberdach

    -ABS

    -autoalarm

    -elektryczne szyby

    -elektryczne lusterka

    -centralny zamek

    -skórzana tapicerka

    -wspomaganie kierownicy

    -brilliantrot (kod: 308)

  • Tuning

    Co zrobiłam?
    -demontaż ringów CCFL w lampie Boscha,
    -demontaż przetwornic po ksenonach,
    -malowanie końcówek piast,
    -wywalenie starej, podartej maty wygłuszającej,
    -nerki poszły w czerń
    -wyczyszczenie komory silnika;D
    -dymienie kierunków
    -dymienie halogenów
    -sprężyny eibach sportline -45-50mm (jak na razie tylko na przód)
    -zmieniłam znaczek na nowy

    "odszczurzanie" auta w toku...Fotek z prac przy Becie mam na prawdę sporo i wszystko by się nie zmieściło.

  • Silnik

    M50B20 150km 190Nm 24v z pojedynczym Vanosem

  • Wnętrze

    seria. Skóra.

  • Zawieszenie

    amortyzatory Kayaba Excel-g (przód+tył), + sprężyny eibach sportline -45-50mm (wkrótce mam nadzieję ,że gwint ;))

  • Car Audio

    Nagłośnienie Hertz+Blaupunkt , subwoofer Blaupunkta
    Radio Pioneer

  • Pamiętna podróż/przygoda

    brak

  • Perspektywy

    -nowe spręzyny Einbach Sportline -45-50mm przód i tył
    -M-pakiet
    -Black Hella
    -zmiana emblematu (przód, bo obdarty:()
    -zmiana boczków (tył)
    -zmiana tarcz i klocków
    -malowanie zacisków
    -renowacja skóry
    -rozpórka (przód)
    -szperacze na żółto
    -ewentualnie jeszcze lampy M-pakiet na tył
    -wymiana świec, płynu chłodzącego
    -wymiana obicia mieszka zmiany biegów na czarne
    -wymiana obicia ręcznego na czarne
    -szpera? spawanie mostu nie wchodzi w grę, dlatego zadowoli mnie nawet 25%
    -zmiana gałki, mieszka zmiany biegów i mieszek ręcznego na czarny
    -może z czasem OZ Futura albo RH ZW1:D

  • Plusy i minusy pojazdu

    Plusy:
    -moc i przyspieszenie,
    -tył napęd,
    -gabaryty,
    -zwrotność,
    -Vanos, jak się chce to potrafi mało spalić,
    -łatwość w naprawach,
    -zdrowa blacha;p

    Minusy:
    -na razie ich nie widzę;)

  • Osiągnięcia

    Brak ;) ale wciąż wszystko przede mną.

  • Marzę o...

    bawarskim V8 :)

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Aprilia RS 125
  • Własne Projekty Motorower
  • Romet Ogar 205
  • Honda NSR 125
  • Gilera DNA
  • Mitsubishi Galant

Co robią kierowcy na PJ