Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
Mwek/Wawa
1991 cm3
150 KM
9.90 s
Po FWD przyszedł czas na RWD. Docelowo chciałam e34 z silnikiem 2,5 192km, ale ciężko było znaleźć coś jeżdżącego i nie rozpadającego się z powodu nadmiaru rdzy , na rynku wtórym:( może jeszcze się uda..szukałam też w e30 , niestety po nieudanych swapach (m.in z 1.6 na 1.8is). W końcu trafiło na e36.Z założenia miało być auto nie idealne, i takie jest , aby móc się przy nim wiele nauczyć. Chciałam też auto gołe 100% serii ,aby móc go zrobic po swojemu ,ale no własnie auto już zostało kupione na nieseryjnym zawieszeniu.
Auto wg VIN-u jest z '92 r. Sprowadzony z Niemiec. Przebieg na dzień dzisiejszy równy 313 tys. i nadal wzrasta. Zmieniłam w nim olej na Valvoline 10w40 ,zainwestowałam w filtr oleju Boscha (siedział wcześniej Filtron) i filtr powietrza Jc permium (firmy nie znam, ale wcześniej tam też siedział Filtron).
Koła: na lato Borbet RST 17"+ opony Bridgestone Turanza 225/45R17
Niestety już stoi na zimówkach ;) na lato kupuje nowe opony:P
Wyposażenie:
-szyberdach
-ABS
-autoalarm
-elektryczne szyby
-elektryczne lusterka
-centralny zamek
-skórzana tapicerka
-wspomaganie kierownicy
-brilliantrot (kod: 308)
Co zrobiłam?
-demontaż ringów CCFL w lampie Boscha,
-demontaż przetwornic po ksenonach,
-malowanie końcówek piast,
-wywalenie starej, podartej maty wygłuszającej,
-nerki poszły w czerń
-wyczyszczenie komory silnika;D
-dymienie kierunków
-dymienie halogenów
-sprężyny eibach sportline -45-50mm (jak na razie tylko na przód)
-zmieniłam znaczek na nowy
"odszczurzanie" auta w toku...Fotek z prac przy Becie mam na prawdę sporo i wszystko by się nie zmieściło.
M50B20 150km 190Nm 24v z pojedynczym Vanosem
seria. Skóra.
amortyzatory Kayaba Excel-g (przód+tył), + sprężyny eibach sportline -45-50mm (wkrótce mam nadzieję ,że gwint ;))
Nagłośnienie Hertz+Blaupunkt , subwoofer Blaupunkta
Radio Pioneer
brak
-nowe spręzyny Einbach Sportline -45-50mm przód i tył
-M-pakiet
-Black Hella
-zmiana emblematu (przód, bo obdarty:()
-zmiana boczków (tył)
-zmiana tarcz i klocków
-malowanie zacisków
-renowacja skóry
-rozpórka (przód)
-szperacze na żółto
-ewentualnie jeszcze lampy M-pakiet na tył
-wymiana świec, płynu chłodzącego
-wymiana obicia mieszka zmiany biegów na czarne
-wymiana obicia ręcznego na czarne
-szpera? spawanie mostu nie wchodzi w grę, dlatego zadowoli mnie nawet 25%
-zmiana gałki, mieszka zmiany biegów i mieszek ręcznego na czarny
-może z czasem OZ Futura albo RH ZW1:D
Plusy:
-moc i przyspieszenie,
-tył napęd,
-gabaryty,
-zwrotność,
-Vanos, jak się chce to potrafi mało spalić,
-łatwość w naprawach,
-zdrowa blacha;p
Minusy:
-na razie ich nie widzę;)
Brak ;) ale wciąż wszystko przede mną.
bawarskim V8 :)