Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1994 r.
Dzierżoniów
599 cm3
61 KM
53 Nm
0.00 s
Motocykl w moim posiadaniu od 11 czerwca 2011.
Do Polski trafił 5 lat temu i do tamtego dnia kiedy go kupiłem przejechał tylko około 3 tys km. A sezon 2010 zakończył z przebiegiem wynoszącym 916km :)
Po wszelkich regulacjach.
...
Pod koniec sezonu mogę stwierdzić, że jest to naprawdę porządny i do tej pory najlepszy motocykl jakim jeździłem.
Dodam, że jeszcze tydzień przed kupnem XJ-tki wogóle one mi się nie podobały, ale teraz wiem, że to było błędne myślenie:)
Brak, nie potrzebny, silnik nie był zablokowany .
Do dodatków jakie zamontowałem jedynie można dorzucić:
- gniazdo zapalniczki
- tablicowy elektroniczny wskaźnik temperatury silnika, wyświetlacz umieszczony za pomocą przyssawek na tablicy rozdzielczej, natomiast sonda umieszczona głęboko pomiędzy cylindrami
- LEDowe podświetlenie kontrolek i tablicy rozdzielczej
- paski odblaskowe na ranty felg
- oliwiarka do łańcucha własnej roboty
- uciszony kosz szprzęgłowy
no i różne małe szczegóły, na zdjęciach tego wszystkiego nie widać, ponieważ dodatki te dostała w tę zimę :)
Czterosuwowy, czterocylindrowa rzędowa jednostka napędowa chłodzona powietrzem o pojemności 598 ccm i mocy 61 KM.
Silnik w bardzo dobrym stanie. Napinacz rozrządu w połowie wyciągnięty, od tygodnia kompletny napęd DID. Równo pracuje, bezproblemowo.
Natomiast jedynym mankamentem jest kosz sprzęgłowy który troszkę hałasuje (już naprawione)
Przód: zawieszenie nie cieknie, golenie czyste. Zawieszenie dosyć miękkie, potrafi czasem zanurkować.
Wymieniony olej Repsol 10W, nowe uszczelniacze.
Tył: centralny amortyzator z możliwością 7-mio stopniowej regulacji twardości. Ja wybrałem poziom nr 4
oryginalne wydechy :) chociaż są troszkę agresywniejsze i bardziej basowe niż wydechy we wszystkich spotykanych przeze mnie XJ z oryginalnymi wydechami. Ale bardzo ładnie brzmi
Narazie brak dłuższych wypraw, natomiast około 6500 km już za mną.
....
Motocykl ciągle w eksploatacji i wykorzystywany w każdy dzień, deszczowy i słoneczny. Niektórzy kończą już sezon ale ja jeżdżę jak zawsze aż do oporu, aż do zimy. Do momentu aż spadnie śnieg i zablokuje mi wyjazd z komórki... Lód na drodze niestety też już jest smutną oznaką końca sezonu.
dofinansować jeszcze bardziej niż jest:)
a tak szczegółowo:
- zamontować kufry
- więcej polerowanych powierzchni
- uciszenie kosza sprzęgłowego (WYKONANE)
- zamontowanie alarmu
- wymiana wszystkich zwykłych przewodów hamulcowych na przewody w stalowych oplocie
... coś się znajdzie zawsze
Plusy:
+ spalanie na poziomie 4,6 - 5,5 l/100km
+ wygodny, przyjemny w prowadzeniu motocykl
+ silnik elastyczny, w każdym momencie można zmienić styl jazdy np. z turystycznej na sportową
+ owiewka
+ mało awaryjny
+ ... dużo plusów :)
Minusy:
- głośny kosz jak od pradawnych XS aż po XJR :) ale to już chyba patent Yamahy
- słabe światła (poprawiłem to jednak zakładając porządną i droższą żarówkę)
- w tym roczniku brak chłodnicy oleju i podwójnej tarczy hamulcowej na przodzie
dla mnie osiągnięciem jest posiadanie Jadzi z roku 94 w takim idealnym stanie :)
większym garażu
no i większym braciszku XJR 1300 :) lub moje dawne marzenie, czyli CB 750 ze stajni Hondy