facebook
System PJ
to 129 350 pojazdów na 669 263 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

WFM M06 1955r

Oglądano już 4242 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o WFM M06 »
  • Rocznik

    1955 r.

  • Właściciel

    DDW89

  • Kategoria

    Retro

  • Lokalizacja

    Łęki

  • Pojemność

    123 cm3

  • Moc

    4 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Pojazd Znaleziony kilka lat temu w szopie na posesji mojego kolegi. Oczywiście w stanie agonalnym,zasypany do połowy kupą zboża,które znajdowało się nawet w zbiorniku paliwa. Pomimo powierzchownie wyglądającego na kupę rdzy,motorek okazał się całkiem zdrowy:) Rdza była powierzchowna,widać że stare lakiery miały bardzo dużą wytrzymałość:) Najbardziej ucierpiały elementy chromowane,które miały wyraźne wżery.Kierownice z tego właśnie powodu została zastąpiona inną,oryginalną,zakupiona na aukcji internetowej.Z pozostałymi elementami i wżerami doskonale poradził sobie Pan,który podjął się zadania z nałożeniem chromu,za co jestem mu bardzo wdzięczny:) Z brakujących elementów najbardziej rzucało się w oczy koło tylne,które jak udało mi się ustalić,posłużyło kiedyś tam do wózka:/ Resztę paści zdobyłem na allegro,ponieważ była to sama drobnica typu np lampka tylna,wkład reflektora,dekielek sprzęgła,pokrywa magneta i takie tam...:) Remont zakończony w sierpniu 2013,obecnie jestem w trakcie rejestracji na żółte blachy :)

  • Tuning

    Nie wiem czy to tuning,ale najprawdopodobniej mam założony cylinder z troszkę nowszej wersji WFM niż ta,a powinien być taki jak w SHL M04,dzięki czemu zamiast 4KM,moja WFM teoretycznie ma 4,5KM :)

  • Silnik

    Silnik,tak jak i cały motorek,rozebrany był do ostatniej śrubeczki:) Kartery szkiełkowane,sprzęgło,łańcuszek,wszelakie tulejki,łożyska,uszczelniacze i zębatki nowe. Skrzynia biegów i wałki oryginalne ponieważ cechują się praktycznie nieśmiertelnością :) Wał po regeneracji, korba wymieniona na oryginalną made in PRL,cylinder z zewnątrz wypiaskowany i pomalowany na czarno,w środku II szlif,nowy tłok i pierścienie. Magneto wymienione na inne,lepiej namagnesowane,prądnica złożona ze starych cewek,platynki i kondensator nowe :) Układ wydechowy kompletnie nowy,współczesnej produkcji,stary dosłownie został nadgryziony "zębem czasu".

  • Wnętrze

    Wnętrze baku płukane różnymi specyfikami już chyba milion razy :)

  • Zawieszenie

    Przód i tył regenerowane.

  • Car Audio

    Piękne pyrkanie z wydechu :)

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Póki co docieram i pyrkam po polach,czekając na zarejestrowanie:)

  • Perspektywy

    Rejestracja na żółte blachy w toku :)

  • Plusy i minusy pojazdu

    Same plusy:)

  • Osiągnięcia

    Największym osiągnięciem było przywrócenie tej kupki złomu do życia :)

  • Marzę o...

    SHL M04

Wyróżnienia

  • gołąb oznaczył pojazd jako wyjątkowy

Komentarze (1)

  • 2014-05-16 19:57:27

    pięknie odrestaurowana maszyna.wpadnij do mnie

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Mercedes 190
  • Volkswagen Golf
  • Kawasaki ZX-10R
  • Romet Ogar 200
  • Yamaha Aerox 50
  • Kymco Grand Dink 150

Co robią kierowcy na PJ