Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1987 r.
Warszawa
589 cm3
48 KM
6.00 s
dr600 przerobione na supermoto...felgi hiszpańskie akront oczywiście 17 calowe, szer przód 3,5 a tyl 4.25 założone na nie opony przód dunlop sportmaxII 120/60/17 tył Michelin pilot sport 160/60/17
świetnie sprawujące się moto lekkie,zwinne,zrywne(i to bardzo) i co najważniejsze uniwersalne i na miasto jak i w teren(lasy, nawet tor motocrossowy)
przedewszystkim to optyczny jak i mechaniczny.... utwardzony, odelżony, sportowy wydech jak i kolektor,
bardzo niezniszczalny, silny ładnie wchodzi na obroty dzięki innemu gaźnikowi,
4 zawory SOHC(1 wałek rozrządu) 2 kolektory wydechowe 2w1
zostało nieco utwardzone, bardzo dobrze się sprawuje
;)
+mało pali
+duży moment obrotowy dzięki czemu ładnie przyspiesza jak i idzie na gume
+w miarę lekki
+żywotny silnik
+dostępność części nowych jak i używanych
-trzeba mieć dobrego kopa(jak i technikę) aby go odpalić
-w mieście przy upalnym dniu strasznie się nagrzewa silnik(chłodzenie olejowo-powietrzne)
jazda na jednym kole tylnim jak i przednim=) i różne ciekawe akcje zwane stuntem
ładnej pogodzie przez cały rok
No Pawełku :) Przecież wiesz :) Fura SUPER!!!! Pzdr i kooknij na moje pojazdy :)
super dr moje marzenieale pierwszy raz widze tako supermoto i super idzie ci stunt jak w te wakacje jezdzłiem na dr 600 kumpla to na 3 biegu wyrywa na gume
Spoko DR'ka. Też myślałem o zmianie kół na SUPERMOTO. Widze, że przedni hamulec masz z 650. Zakładałeś całą przednia zawiechę z 650 czy tylko tarcze i zacisk?
Piękny motor 10/10 pzdr i zapraszam do mnie
Kozackie Suzuki. Super kolor i wygląd. :D Pozderki i szerokości. Zapraszam do mnie. ;D
super maszynka :D taka 600tka w supermoto ... uu ładnie Pozdrawiam
super suzi, szerokości i zapraszam do skomentowania mojego sima