Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1996 r.
Złocek
125 cm3
14 KM
0.00 s
niezawodny 4suw i co tu więcej pisać, kocham to moto ♥
- odblokowałem moduł, co dało więcej niż się spodziewałem ;] (jak ktoś chce odblokować moduł w dr i nie wie jak, to pisać do mnie śmiało ;D )
- Wymieniłem tylne kierunki na mniej łamliwe xD
4T
miękkie, trochę niskie, lecz w teren jest jak w sam raz, a to że moto nie jest za wysokie można uznać za plus do kontroli ;]
każda jest pamiętna ;]
W kwestii tuningu zamierzam wybebeszyć tłumik oraz wymienić dysze na większe ;D
+ bardzo wygodny
+ niskie spalanie, choć w terenie to różnie bywa ;]
+ daje rade w lekkim terenie
- brakuje trochę tych kucyków czasami ;d
W najblizszej przyszlosci - DR 350(najlepiej wersja SE). W dalszej - Yamaha yzf 426, yamaha wr 426f , Honda crf 450... A jak na szlifiery sie przerzuce to er jedynka ;D
czy ktos moze ze szczegolami wyjasnic jak odblokowac czujnik skrzyni oraz moduł w suzuki dr 125, moj email doomster@wp.pl. Czy czujnik skrzyni to tez przy małej zebatce? u mnie odchodzi tylko jeden niebieski przewod. pozdr
siemka..możesz mi napisać co pisze na tym oporniku??chodzi mi o to na jaki prąd ma być..\r\na i co mam zrobić z tą drugą końcówką co będzie obcięta..?
@dawid\r\nProblem polega na tym, że jest sobie jeden czujnik podłączony jednym przewodem do masy, drugim do modułu, który działa jak rezystor ze zmienną rezystancją - w moim DR 125 było to na takiej zasadzie:\r\n1. bieg = 823 Ohm\r\nNeutral = ∞ Ohm (nieskończoność)\r\n2. bieg = 824 Ohm\r\n3. bieg = 1 500 Ohm\r\n4. bieg = 2 734 Ohm\r\n5. bieg = 6 810 Ohm\r\n6. bieg = ∞ Ohm (nieskończoność)\r\nModuł mierzy natężenie prądu na zasadzie amperomierza (podobnie jak wszystkie czujniki np. temperatury cieczy) i na podstawie danego natężenia wie który bieg jest wbity. Na 6. biegu moto nie chciało w ogóle jechać. Tą blokadę ominąłem w ten sposób, że ominąłem czujnik, dając masę przez rezystor 820 Ohm, przez co moduł myśli, że jest wbity pierwszy bieg = największa moc.\r\n\r\nA tutaj masz instrukcje jak zdjąć blokadę - http://www.dr125.de/DR125_FAQ-Anl/DR125/gase-ueb/gase-ueb.html -> pierwszy obrazek najważniejszy, nie trzeba znać niemieckiego. Masz 2 kabelki - niebieski i różowy. Jak zdejmiesz siedzenie, są one na wierzchu, więc ze znalezieniem nie będziesz miał problemu. Niebieski zostawiasz w spokoju, natomiast różowy obcinasz. Następnie jedną końcówkę różowego doprowadzasz do styku akumulatora (minusa!). I najważniejsze - na tym kabelku co idzie do akumulatora zakładasz opornik 820ohm. I ot cała filozofia ;D\r\n
chromex oznaczył pojazd jako wyjątkowy
dawid dodał pojazd do ulubionych