Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2002 r.
ok. Sieradza
1157 cm3
98 KM
100 Nm
3.00 s
Motorek mam od niedawna, także za wiele nie mogę jeszcze o nim powiedzieć. Jestem w sumie jego 3 właścicielem i z tego co mi wiadomo żadnej kolizji z asfaltem nie miał. Jadąc na nim nie odczuwam żadnego dyskomfortu, pozycja za kierownicą jest bardzo dobra, wręcz wzorowa, akurat tak się złożyło, że po zakupie wracałem nim ponad 100km w deszczu, mgle i bez żadnej odzieży ochronnej, ale mimo to byłem w stu procentach zadowolony z jazdy;)
Zaskakuje w nim przyspieszenie, na każdym biegu ma niespożyte zasoby mocy i nie trzeba tracić czasu na redukcję. Bardzo dobrze spisuje sie na dziurawych drogach w mojej okolicy, dzięki czemu nie muszę wlec się żółwim tempem, tylko żwawo śmigać do celu;) Ogólnie jestem bardzo zadowolony z zakupu, jedyna rzecz jaką mu muszę wymienić to przednie klocki hamulcowe, bo okładziny były już ładnie zjechane.
Jeżeli o to chodzi, to jeszcze nie miałem okazji mu nic zmieniać, poprzedni właściciel, skrócił mu tłumik, co zresztą widać na zdjęciach, ma dzięki temu ładny basowy podźwięk;P
Poza tłumikiem zmienione zostały manetki seryjne na Harrisa z logo Bandit oraz tankpad Harrisa również z logo Bandit. Opony również zostały zmienione na sportowe Dunlop, te seryjne były kiepskiej jakości, nic więcej nie było robione, poza małymi kosmetycznymi poprawkami związanymi z przebiegiem i wiekiem;)
4 sów chłodzony powietrzem i olejem, 4 cylindry w rzędzie, rozrząd DOHC,zasilany czterema gaźnikami Mikuni BSR36. Ukłonem w stronę nowoczesności jest czujnik położenia przepustnicy (TPS), dzięki któremu precyzyjniej dobierany jest kąt wyprzedzenia zapłonu w zależności od obciążenia. Silniczek bardzo ładnie pracuje, bolączką może być jedynie odpowiednie rozgrzanie go, trzeba trochę przygazować żeby zaczął pracować.
Świetnie wybiera, wszystkie dziury, atutem są 6 tłoczkowe zaciski Tokico, które bardzo dobrze radzą sobie z wyhamowaniem 220kg motoru z każdej prędkości.
Już niedługo...:>
Do plusów należy na pewno zaliczyć silnik, kulturę pracy oraz moc jaką dysponuje. Dzięki temu Banditowi nie straszne dalekie wojaże. Pozycja za kierownicą, idealne położenie oraz pomoc przedniej owiewki sprawiają że nie męczymy się podczas jazdy w dalekie trasy. Stosunkowo niewielkie spalanie, jak narazie pali idealnie niecałe 6l/100km. Do minusów trzeba zaliczyć: słabe światła mijania, słabo oświetla drogę i czasem trzeba pomóc sobie drogowymi. Mały promień zawracania, w przeciwieństwie do maszyn sportowych. Tylny hamulec wyposażony w dwutłoczkowy zacisk nie zachwyca. Dźwignia wymaga dużego nacisku, a moment zablokowania tylnego koła nadchodzi niespodziewanie.
Tourne po Polsce...;)
Zapraszam do mojej społeczności SUZUKI i oceny moto!
Świetny motocykl jestem ciekaw ile poleci? 10/10
zapraszam do mnie
ładny motorek jak wszystkie bandziory w tej budzie szerokosci
Nie będąc motocyklistą tracisz z życia tyle samo, co abstynent i impotent;)