facebook
System PJ
to 129 244 pojazdów na 669 126 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

SHL M06T 1960r

Oglądano już 10005 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o SHL M06T »
  • Rocznik

    1960 r.

  • Właściciel

    vergaser

  • Kategoria

    Retro

  • Lokalizacja

    Tychy

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

Komentarze (40)

  • 2011-08-09 23:05:11

    wielki szacunek za takie poświęcenie :) 10?? to za mało :D 11/10

  • 2011-07-24 18:39:46

    Aż miło zobaczyć SHL w takim stanie :)

  • 2011-06-24 14:38:46

    Jaa ale zadbana , nie na co dzień taką można zobaczyć:) , wpadnij do mnie :D

  • 2011-04-08 15:53:45

    piękny sprzęt
    sam rozglądam sie za shl :)
    Pzdr

  • 2011-02-26 20:04:49
    Użytkownik usunięty

    Ładny sprzęt daje 10/10, wpadnij do mnie:)
    Szerokości i pozdrawiam:P

  • 2011-01-08 19:22:24

    ładne cacuszko dobra robota tylko te kierunki powiem ci ja w sezonie 2010 przejechałem 6000 km.moją m11 i wyciąganie łapki na skrzyżowaniu to sama frajda ,ale sprzęcik pierwsza klasa

  • 2010-04-02 16:46:58
    Użytkownik usunięty

    Piękne cacko
    Daję 11/10
    SZEROKOŚCI

  • 2010-01-26 18:46:42

    spoko maszyna daje max
    P.O.Z.D.R.O
    i szerokości !!!
    I zapraszam do mnie

  • 2009-12-13 20:11:54

    Super SHL pieknie ją odrestałrowałeś
    ocena 10/10
    pozdrawiam i zapraszam do mnie...

  • 2009-09-15 18:23:18

    ładny sprzęt zapraszam do mnie Pozdro

  • 2009-09-06 18:50:43

    super maszynka dbaj o nią 11/10 zapraszam do mojej

  • 2009-08-15 13:37:49

    świetny sprzęt. 10.10 dbaj o nią
    wpadnij do mnie

  • 2009-05-12 21:12:37

    zadbany sprzęt. zapraszam do mnie

  • 2009-03-09 17:02:19

    Piękna maszynka ;] Widać, że zadbana.

    Zapraszam do mojej ZX7R.


    Pozdrawiam

  • 2009-02-22 23:03:04

    Super maszyna!
    .......SzErOkOśCi.........................

    .....................żYcZe ...............
    Wapdij do mnie i skomentuj moją WSK

    Poprostu :
    _$$$$$$$$___$$____$$___$$$$$$$_
    ____$$______$$____$$___$$_____

  • 2009-02-21 21:59:44

    Super shl-k. Daje 10\10 I zapraszam do mnie.:)

  • 2009-02-04 12:09:00

    Zajebista SHL :)

    Zyczę powodzen dalej :)

    pozdrawiam i zapraszam do mojego Simsona ;)

  • 2008-12-15 23:00:20

    Ślicznotka. Naprawdę aż miło popatrzeć ! Zazdroszczę !

  • 2008-11-07 23:58:21

    Oo .. :D
    GracjaS .. ;P
    Fura ZajebiSta .. ;)
    Daje Max .. ;]
    ZapraSzam do mNie i SzeroKości Życze.. ^

  • 2008-10-26 08:17:10

    Ładny motor daje 10/10 i zapraszam do skomentowania mojej mz i wsk

  • 2008-10-23 17:34:20

    Cieszę się widząc stare polskie sprzęty w takim stanie. Daje 10/10. Zapraszam do mnie

    ..........................................
    .......S..Z..E..R..O..K..O..Ś..C..I.......
    .............Z..Y..C..Z..Ę................

  • 2008-09-28 10:46:51

    super furka :-)

  • 2008-09-26 20:44:13

    No No....Ogólnie Max Max i Max...Wbijaj do mnie :)

  • 2008-09-05 23:03:02

    Super SHL pieknie ją odrestałrowałeś tylko po zazdrościć wpadnij do mnie

  • 2008-08-28 22:17:51

    Obejrzałem ją jeszcze raz i poprostu dech mi zapiera,nawet z tymi kirunkami!!

  • 2008-08-21 23:17:59

    Ja cie,poprostu zajefajna ,tylko po co te kierunki?

  • 2008-07-20 23:32:26

    Elegancka SHL, pięknie wygląda. To unikat, dbaj o nią :). Pozdrawiam i zapraszam do skomentowania mojego motoru.

  • 2008-07-16 16:51:29

    Pochwała za dużo pracy...

  • 2008-07-11 14:50:14

    Pięknie zadbana Pozdrawiam

  • 2008-07-09 11:43:12

    fajnie ją odrestaurowałeś 10/10 pozdro

  • 2008-06-21 22:08:06

    nom twój sprzęt też całkiem fajny =) moja tez tak wyglądała na początku heh

  • 2008-06-17 11:48:57

    Daje 10.10 za tak pięknie utrzymanie kultowego pojazdu zapraszam do skomentowania mojego pojazdu

  • 2008-06-06 12:18:57
    Użytkownik usunięty

    Trzymaj i nigdy nie sprzedawaj tego klasyka, SHL-ki to już rzadkość i to jeszcze tak dobrym stanie.
    Zapraszam i pozdrawiam

  • 2008-06-05 22:58:07

    extra jednoslad !!
    pozdro i zapraszam do mnie :))

  • 2008-06-05 22:14:42

    najładniejsza SHLka jaką widziałem :) oceń moją WSKe :)

  • 2008-06-05 22:14:25

    Super Shl piekny egzemplarz widac ze właściel ma troche pojecia

  • 2008-06-05 21:23:19

    jacie ładniejsza od oryginału gratulacje piękny zabytek

  • 2008-06-05 21:20:12

    wow, zajebista SHL, ładnie zadbana :D, 6/6
    pozdro i zapraszm do mnie

  • 2008-06-05 21:13:06

    Ale odwalona;) 6/6

  • 2008-06-05 21:11:20

    fasja shl.wpadnij do mnie

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Skoda Felicia
  • Aprilia Af1 Replica 125
  • Honda MBX 80
  • Mazda 323
  • Opel Omega
  • Yamaha YZF-R1

Co robią kierowcy na PJ