Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
Główczyn
49 cm3
1 KM
1.00 s
Motorynka Pony 50-M-2 oraz Pony 50-M-3
Motorynka Pony 50-M-2 oraz Pony 50-m-3 różnią się tylko typem silnika oraz niektórymi rozwiązaniami konstrukcyjnymi, jak zmianą sposobu mocowania kierownicy do półki widelca przedniego, innym kształtem kierownicy, sposobem mocowania błotnika przedniego i kilkoma mniej znaczącymi zmianami nie mającymi wpływu na charakterystykę i właściwości użytkowe pojazdu. Motorynka powstała z koncepcji stworzenia małego jednoosobowego pojazdu, którym łatwo byłoby poruszać się w ruchu miejskim, zajmującego niewiele miejsca do przechowywania, łatwego w obsłudze i przeznaczonego szczególnie dla młodzieży od 13 lat według Kodeksu Drogowego, który obowiązywał w okresie, gdy motorynki były wprowadzone do produkcji, a obecnie, zgodnie z aktualnym Kodeksem Drogowym, od 15 lat. Motorynką Pony 50-M-2 produkowano w latach 1980-1984, a Pony 50-M-3 w latach 1984-1989.
Motorynka Pony model 301
Motorynka ta jest dalszym udoskonaleniem konstrukcji motorynki 50-M-3. Zasadnicze zmiany w tym modelu to: - zwiększenie rozstawu kół przez wydłużenie ramy- wpłynęło to na polepszenie właściwości jezdnych oraz na wygodniejszą pozycję kierownicy w czasie jazdy.
- zmiana zbiornika paliwa- co wpłynęło na korzystniejsza sylwetkę pojazdu.
- zmiana lampy tylnej wraz ze wspornikiem oraz
Motorynka Pony 301 została wprowadzona do produkcji w 1989 roku w miejsce wycofanej z produkcji modeli 50-M-2 i 50-M-3. Ujemną stroną wszystkich modeli motorynek jest brak prędkościomierza z licznikiem kilometrłw oraz wyposażenie w dzwonek rowerowy zamiast elektrycznego sygnału dźwiękowego jak w innych typach motorowerów. Produkcję motorynki zakończono w 1994 roku.
brak
* Silnik dwusuwowy, jednocylindrowy, z przepłukiwaniem zwrotnym, chłodzony powietrzem
* Typ silnika: Dezamet: 017, 022, 023, 025
* Pojemność 49,8 cm3
* DEZAMET 017, 022 i 023 Moc 1,7 [KM] przy 4800obr./min; DEZAMET 025 1,4 KM przy 4000obr./min
* Stopień sprężania 8
* Gaźnik GM12F1
* Sprzęgło cierne, mokre, dwutarczowe
* Skrzynia biegów dwubiegowa z przełączaniem nożnym a w modelu (Romet) Pony 50-M-1 w rączce)
* Instalacja elektryczna 6V - 20W
* Świeca zapłonowa F80 Iskra
* Masa w stanie suchym 44 kg
* Zużycie paliwa 2,2 l/100km
* Pojemność zbiornika 5,5l, 4,5l - Romet Pony 301
* Prędkość maksymalna 40 km/h
Zawieszenie kół:
Przednie: Teleskopowe sprężynowe o skoku 65 mm
Tylne: Wahacz i amortyzatory teleskopowe o skoku 55 mm
Plusy
+rozmiary
+zrywność
Minusy
-wywrotność...;)
45km/h
Spoko Motoryna
Szerokości
Pozdro :D
Piękna!;)
pozdro
zapraszam do mnie;dd
fajny:D
9/10 Za brak silnika:D
Świetna maszynka:).Daje max .Pozdrawiam i zapraszam do mnie z komentarzem;].Szerokośći;].!!
no no fajna motorynka ładny jest ten kolor. i widać że drynka zadbana.pozdrawiam i zapraszam do komentowania mojej motorynki
Fajna maszynka, zapraszam do mnie.
Fajna motorynka, tylko jej silnika brak ;) Dbaj o nią i silnik jej zamontuj :D Pozdrawiam!
Fajny romecik daje 8/10 .
fajny romet wpadnij do mnie
fajna motorynka 6/6 ;p wpadnij i oceń moją sr-ke pozdro ;DD
super drynka wpadnij do mnie
super romet, szerokości i zapraszam do mojego simsona
Fajna motoryna
PZDR wpadnij do mnie
Piękny motor 10/10 pzdr i zapraszam
Fajny opis. Jak się sprawuje? Może zamontuj do niej silnik od Simsona :P