facebook
System PJ
to 129 363 pojazdów na 669 348 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

WSK 175 1976r

Oglądano już 9598 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o WSK 175 »
  • Rocznik

    1976 r.

  • Właściciel

    piotreq_zet

  • Kategoria

    Off-road

  • Lokalizacja

    Górki

  • Pojemność

    175 cm3

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    -Mitas do tyłu i jaką tam używaną Enduro
    -Do tyłu zamontowałem większą zębatek z SHL-ki i kupiłem nowy łańcuch a do przodu najmniejszą jaką można było dostać
    -Jako przednie amortyzatory zastosowałem z MZ ETZ 250 felga także i utwardziłem sprzężytny Świetnie się spisują w terenie !
    -Jako tłumik to zastosowałem z Cinquczento(niewiem jak to się pisze) z specjalnym dławikiem na końcu co daje odpowiedni opór spaliną co jest bardzo ważne w 2T, osłonka na nim pochodzi chyba z Stelli kupiłem ją za 13 zł wszystko pomalowałem żarom odpornym sprayem . Ma bardzo fajny dźwięk.
    -Do przodu dałem halogen z malucha z zwykłą żarówką a także z 2 niebieskimi diodami LED które dają świetny efekt w nocy (wiem że w Crossach nie wypada dawać takich bajerów ale nie mogłem się powstrzymać )
    -Kiere dałem z wsk-i M21W2 Sport a na nią specjalną gąpke z nalepkami a za kierownicą jest deska kontrolna (jak w samolocie) z 4 przełącznikami .
    -Błotniki są oryginalne lecz tak poprzycinane żeby wyglądały jak plastiki numerek też wykonałem z blachy i odrysowałem odpowiedni numerek 24
    -Ramę oczywiście wzmocniłem metalowymi belkami .
    -Siedzenie dopasowałem do błotnika i babcia zrobiła mi ładną naszywkę
    -Kupiłem także crossowe manetki.
    Dokupiłem jeszcze do tego motoru wiele innych rzeczy nie pasujących do silnika jak i to ramy np.;
    -akumulator
    -wszystkie linki

    Wszystko pomalowałem żółtym lakierem ramę na czarno i myślę, że warto było dłubać całą zimę w piwnicy. Starałem się przygotować ten motor profesjonalnie na tor i myślę, że mi się to udało, ponieważ cały sezon już na nim przejeździłem bez żadnej awarii.

  • Tuning

    100% orginał :D:D

  • Silnik

    najpierw silnik nie przerabiałem w nim zbyt wiele ale wymieniłem w nim :
    -Sworzeń
    -pierścienie
    -olej (Castrol)

    -łożyska
    -zębatki w skrzyni biegów
    -uszczelki
    -zębatka zdawcza itp.
    - Kosz wraz z tarczami sprzęgłowymi .

  • Perspektywy

    Nie rozwalić !!!!!! :) Może być problem :D

  • Plusy i minusy pojazdu

    Same plusy

  • Marzę o...

    Litrówka ........ R1 ,Zx,GXR !!!!!!!

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Mercedes E
  • Honda NSR 125
  • MZ ETZ 150
  • Romet Kadet M780
  • BMW 3
  • Honda CBR 125

Co robią kierowcy na PJ