Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1984 r.
Wrocław
175 cm3
20 KM
20 Nm
10.00 s
Z powodu braku orginalnego silnika w mojej ramie KTM gs 250 i braku tego silnika i części niego na rynku zdecydowałem się wstawić do tej ramy silnik od MZ 250 który okazał się za duży a ja nie chcałem ciąć i osłabiać dobrej ramy. potem miał być silnik od cz 250 513 lecz wszyscy mi go gdradzali wię kupiłem za flaszke od sąsiada silnik od WSK 175 w częściach. Wymieniłem zużyte części złożyłem i wsadziłem do odremontowanej ramy nie przerabiając jej. Przeróbek wymagał dyfuzor oraz układ dolotowy gaźnika aby wszystko elegancko pasowało. Po odpaleniu silnika i pierwszej jeździe byłem zdumiony że silnik ten ma taką moc i tak się wkręca w obroty ponieważ myślałem że gażnik od ktma gs 250 będzie niewypałem w tym silniku lecz wszystko elegancko działa i wygląda
Dyfuzor i gaźnik od ktm gs 250
polerka prawie wszystkich aluminiowych elementów
WSK 175
przód ups standard. tył amortyzator centralny standard.
każda jest pamiętna
Sprzedaż
+wysoki
+dobre zawieszenie
-spalanie
-ciężar maszyny
Złożenie tego do kupy
fajne moto\r\nMam pytanie jakich musiałeś dokonać przeróbek aby wsadzić ten silnik\r\noraz jakie jest spalanie ?? \r\nZamierzam skonstruować coś podobnego.Pzdr:)\r\n
-kubafmx- pozdrowił kierowcę pojazdu