facebook
System PJ
to 129 356 pojazdów na 669 294 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

KMZ K-750 1967r

Oglądano już 6236 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o KMZ K-750 »
  • Rocznik

    1967 r.

  • Właściciel

    Marek1989

  • Kategoria

    Retro

  • Lokalizacja

    szczecin

  • Pojemność

    750 cm3

  • Moc

    26 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    k-750 kupione albo raczej zamieniona za silnik od łodzi johnson 75 koni z 1975 roku. kaska była w stanie gorszym niz opłakanym ale zawsze marzyłem o rusku to nie patrzałem na jej stan. motor cały prawie pokryty rdzą bak z boków dziurawy jak to ruski zbiornik;/ Kasia jak kupiłem była pomalowana na czarny kolor pędzlem a pod nim widać było niebieski kolor błotnik tylni po odkręceniu siedzenia ukazał się fabryczny czarny lakier w stanie idealnym :D ostatnia warstwa farby ku mojemu zdziwieniu była koloru zielonego przypominajaca kolor wojskowy. kolor zielony znalazłem też w środku chorągiewek;/ silnik nie na chodzie ale kompletny wraz ze skrzynią z biegiem wstecznym silnik posiadał nabite gwiazdki na głowicach z nr. Kacha została sprowadzona z rosji i służyła jako ciagnik rolniczy o czym świadczy zamocowany uchwyt do pługa przy koszu. Co ciekawe każdy posiadacz ruska któremu mówiłem mu o tym uchwycie śmiał się i nie dowierzał aż do momentu aż sam zobaczył na własne oczy, no i kilka kg zboża wktóre znajdowało się wszedzie. silnik się kręcił ale miał zerową kompresje ale po zalaniu go olejem nabrał kompresji. Pewien "znawca" rusków powiedział abym nie rozkręcał silnika tylko przeczyścił gazniki i zrobił elektryke i spróbował go uruchomić. bo remont nie oplaca się robić odrazu tylko najpierw zakatować silnik i dopiero potem remontować;/ ale z ciekawości odkręciłem cylinder i okazało się że tłok był pęknięty i pełno jego kawałków razem z piersciniem walało się po całym silniku;/ wiec ciesze się że nie próbowałem go uruchomić :) silnik rozkręciłem na kawałeczki i okazało się że wszedzie było pełno syfu;/ wał posiadał z jednej strony delikatne luzy ale planuje go zregenerować. silnik obecnie leży cały rozkręcony i z powodów funduszy czeka na remont:( jesli chodzi o rame to pierwsze co to poszła do piaskowania :) po piaskowaniu okazało się że ruscy już przy niej dłubali i była przysawana Blacha albo raczej kątownik do główki ramy o grubości 1,5cm;/ który wzmacniał rame. udało się go na szczescie usunać :) motor na początku ze względów nabrak funduszu planowałem zrobić tanim kosztem i rame malowałem własnorecznie na czarno a błotniki klosz lampy i zbiornik paliwa który dokupiłem na czerwono... zbiornik pochodził od urala przerobionego na chopera.
    kache bym tam zostawił ale okazało się że farba była przeterminowana i delkatne uderzenie powodowało ogromne rysy;/ co zaowocowało tym że rama poszła kolejny raz do piaskowania i prosto z piaskowania zawiozłem ją do znajomego lakiernika u którego została zabezpieczona podkładem antykorozyjnym( kolor czarny widoczny na zdjęciach) nastepnie poszła kolejna warstwa tym razem podkład koloru białego:) po tym wszyskim została wyszpachlowana rama gdzie była taka potrzeba glównie był to zbiornik bo remontowałem swój stary z dziurami po bokach;/... po wyszpachlowaniu rama została pomalowana białym lakierem akrylowym aby sprawdzić gdzie jeszcze są widoczne drobne wgnioty itp... po usunięciu wiekszych skaz.. rama została pomalowana na kolor khaki na którą poszły 4 warstwy zielonej farby wojskowej :) klosz od lampy i uchwyt mocujący tylni błotnik zostały pomalowane na czarny metalik:) w ramie wymieniłem wszyskie sróby na nowe razem z nakrętkami i podkładkami na kwasówki a w miejscach bardzo obciażonych sróby hartowane czarne (10,9) obecnie z braku funduszów rama stoi w salonie i czeka na dalszy remont... w między czasie kupiłem wszyskie nowe linki i gumy od kierownicy i wachacza... oraz chromowane kolektory łączące gażnik z filtrem powietrza. oraz nowe osłony wachacza tylniego. i to chyba wszystko jak narazie

  • Tuning

    w rusku??

  • Silnik

    dolnozaworowy boxer o pojemności 750 z wybitymi gwiazdami na głowicach oraz 2 literami przed numerem silnika. moc 26 koni. obecnie czeka na remont.

  • Zawieszenie

    nie przetestowane bo stare sprężyny były tak popękane że poszły na podkładki sprężynowe (pęknieta jedna spręzyna w 24 miejscach) cała sprezyna zmieściła się w słoiczku po dżemie xD

  • Pamiętna podróż/przygoda

    jak narazie nie odbyta lae będzię napewno :)

  • Perspektywy

    dokończyć remont :)

  • Plusy i minusy pojazdu

    za duzo plusów aby je wymieniać:) a minusów właściciel ruska nie widzi ;)

  • Osiągnięcia

    zakup ruska :D

  • Marzę o...

    skończeniu remontu, zarejestrowaniu go i zakupu bmw sahary

Komentarze (11)

  • 2010-09-12 00:16:55

    Ciekawe jak dzisiaj wygląda :)

  • 2009-12-07 19:46:53

    Elegancki sprzęt.
    Zapraszam do siebie. Pzdr

  • 2009-12-06 09:32:00

    Fajny sprzęt moja ocenka 10/10,
    zapraszam do skomentowania moich motorków,
    Pozdrawiam

  • 2009-12-05 20:37:51

    fajna maszynka
    10\10
    pozdrawiam
    i zapraszam do mnie

  • 2009-12-05 19:30:24

    super sprzet
    wpadnij do mnie

  • 2009-12-05 19:04:49
    Użytkownik usunięty

    Życzę wytrwałości i cierpliwości przy remoncie. Pozdro:)

  • 2009-12-05 17:31:34

    Spoko sprzęt pozdrawiam i zapraszam do mnie

  • 2009-12-05 16:43:36

    Super maszyna. Duzo pracy jeszcze przed toba> powodzenia. zapraszam do mojego sima szerokosci:]

  • 2009-12-05 16:15:40

    Super maszyna. Duzo pracy jeszcze przed toba> powodzenia. zapraszam do mojego sima szerokosci:]

  • 2009-12-05 16:11:45

    widzę , że kolejny klasyk dostaje drugie życie - super pozdro i zapraszam do mnie

  • 2009-12-05 16:05:00

    wiedze ze cos ciekawego sie szykuje tu :D czekam na efekty koncowe :D 5/5 super maszyna bedzie, przy okazji zapraszam d omojego junaka

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Romet Ogar 205
  • Peugeot Trekker 50
  • Volkswagen Golf
  • Mercedes W124
  • Mercedes C
  • BMW 5

Co robią kierowcy na PJ