Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2004 r.
209 cm3
22 KM
0.00 s
Kozacka DNA Motorek kupiłem jeszcze na oryginalnych oponach.Do regulacji były zawory. (podparty wydechowy) Zółty kolor rzuca sie w oczy. Zobaczymy co da sie zrobić. Przeróbki zacząłem od drobnych rzeczy tzn : kupiłem wkładke filtra powietrza polini, gazboxa i kilku ulepszeń fabrycznych. poźniej przyszedł czas na zamianę wariatora. moim wyborem był polini maxi speed. wtedy osiągi juz były zadowalające. No ale.. Pewnego pięknego dnia na allegro wyczaiłem cały silnik z nowego rozbitego runnera (2007r) z cylindrem malossi dosłownie za grosze :D. Teraz osiągi są powalające. maneta! i jedziemy w pionie. To juz nie jest zwykła dna. To JEDYNA W POLSCE DNA Z CYLINDREM MALOSSI 210. Następnym celem jest kupienie sportowego sprzegła polini. Oryginalne niestety sie juz ślizga przy tej mocy. Z czaem przyjdą i inne częsci
- cylinder Malossi 210
-Wydech przelotowy Homemade. kolanko własnej roboty, Od jakiegoś ściga (Yoshimura okazała sie za cicha i pogarszała osiągi. naprawdę pogarszała ponieważ kolanko miało mniejszą średnicę niż oryginał)
-Gas box Stage6
-wkład filtra powietrza Polini
-wariator Polini Maxi Speed Control
-Świeca irydowa NGK
-fajka świecy RMS Mini czerwona
Optyka:
-Stunt clipy
-Zółta żarówka
-niebieskie wężyki
-nakleji mocy(stage6, malossi, polini)
-manetki revo flame żółte
-kierunkowskazy LED
-wypolerowany dekielek gaźnika
-niebieska postojówka
-niebieskie podświetlenie tablicy
-niebiskie diody w tylnych kierunkowskazach
-lusterka typu łezki
Piaggio Leader 125
V-max 135
W tyle:
-Maxter 150
-DNA 180
-CBR 125
-CBR 125 wtrysk (tuned)
-Golf V 1.6
-YZF R 125
Oj za duzo trzeba wymieniać.
Pełnym tuningu tego sprzętu.
ile taka kosztuje i gdzie ją można kupić
Fajna gilerka. Zawsze mi się one podobały. Fajnie, że 125, jest już czym pojeździć. Pozdro i szerokości.