Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2004 r.
PIEKŁO
80 cm3
25 KM
0.00 s
Mój rumak... jak juz zaglądasz to napisz co myślisz...
Jedenasta sztuka wyprodukowana.
Stan w ktorym moc była największa:
*Cycelek 80cc Polini Alu Race,
Łożycko na tłoku srebrzone,
Gaźnik Dellorto 28mm (z aprilli rs 125),
Króciec 24-28mm,
Zawór membranowy Tec Racing,
Wał wytaczany na zamowienie w żegludze warminsko-mazurskiej (bazą do utworzenia tego wału był wał Hebo Performance),
Łożyska na wale i uszczelniacze wału firmy Metrakit Pro SP Series,
Sprzegło 5-cio tarczowe Polini Revolution,
Filtr stozkowy Malossi ogromny,
Układ dolotowy robiony własnoręcznie z regulacją doładowania aerodynamicznego,
Układ wydechowy Hebo Moto GP Replica własnorecznie przerobiony na potrzeby dopasowania go do tego modelu gdyz nie ma dedykowanego,
Łańcuch IGN złocony,
Wybebeszony kranik przy baku z takiego wzgedu ze dysza główna ma od niego wiekszy przelot i poprostu było to ograniczenie,
Usunięcie sterowania podcisnieniowego w kraniku,
Kartery zostały rowniez rozwiercone. Wszystko dopasowanme do kształtu oraz wielkosci wlotów cylindra.
Wszystkie kanały wlotowe wypolerowane i gładkie krawędzie.
Wyprzedzony zapłon
Sportowy płyn hamulcowy
Sportowe klocki hamulcowe
Opona Continental ContiSM tył
...............................
SPOROWE POWIETRZE W OPONACH I UKŁADZIE DOLOTOWYM, SPORTOWY KIEROWCA, SPORTOWA DROGA POD KOŁAMI, SPOROWE ZNAKI DROGOWE I SPORTOWA POLICJA ZE SPORTOWYMI SUSZARKAMI
Wyżej, a jak ktoś chce wiedziec wiecej to zapraszam na gg 5640937.
Do nude były wsadzane dwa silniki:
-D50B (taki jak w moim)
-Minarelli AM6 co podobno jest diwne ale sam sie z tym spodkałem
-EBE
Postaram sie przyblizyc te dwa silniki (d50b i minarelli) gdyz miałem do czynienia z tym minarelli a silnik derbi znam badrzo dobrze. A więc zrobie małe porównanie:
Charakterystyka silnika:
Minarelli am6 w tych modelach do 6 tysięcy obrotów nie istnieje. Do tych szesciu tysiecy nie dzieje sie prawie nic jednak po przekroczeniu tej granicy uwalnia sie moc i to bardzo energicznie na tyle ze zdziwienie w czasie jazdy nie ustaje az do 11,5 tysiąca. W tych granicach uwalniana jest moc stopniowo i rownomiernie. W silniku Derbi D50B jest kilka \"strzałów\" mocy tak wiec jest uwalniana bardzie stopniowo i poniekąd płynniej. Pierwszy strzał ma miejsce przy 4,5tys obr gdy moment obrotowy rosnie trwa to do 6,25tys obr bo wtedy dochodzi jeszcze energiczny wzrost mocy i jest to drugi strzał a trzeci i ostatni ujawnia sie po przekroczeniu magicznych 8 tysiecy i wtedy zaczyna sie niezła zabawa ktora trwa do 11 tys.
Osprzet:
Silniki Derbi D50B ma nad sobą gaznik tylko 14mm tak więc pole do popisu z dyszami i iglicami nie jest duze natomiast Minarelli AM6 jest zasilany gaziorem 17,5mm ktory daje większe mozliwosci wystrojenia lecz lubią sie ona same roztrajac.
Sprzęgło:
Tutaj ogromny plus w stone silnika D50B gdyz jego standardowe sprzegła są okrutnie wytzymałe. Najlepszym przykładem jest moj moto ktore po takim tuningu nie wymagało wymiany sprzegła. Szczerze mowiąc to zeby zarżnąc to sprzegło trzeba sie bardzo mocno starac albo miec wybitny talent. Co do sprzegła w minarelli. Powiem tak: jezeli decydujecie sie na 70cc to radze zmieniac sprzegło a jak tego nie zrobicie to moc 12-13 koni moze je rozerwac na strzepy. Takze jak ktos zostawia robi to na własną odpowiedzialnosc.
Jezeli ktos chce cos poprawic to powiem jaki jest najlepszy tuning na poziomie soft w tych silnikach tak zeby je usprawnic nie grzebiac w silniku. Tak wiec do minarelli najlepiej dokupic gasboxa (najlepiej polini) wtedy rwanie przy 6,5 tys bedzie naprawde mocne i bedzie skuteczniejsze przyspieszenie. Jednak w tych silnikach wyminana gaznika na wiekszy niz standardowy przy poj 50cc nie ma sensu. Poprostu nie zassie wiekszej ilosci mieszanki. Co do silnika derbi D50B to narozsądniejsza jest wymiana gaznika na 17,5 bądz 19mm. wtedy bedzie niezła smigawka i mozna juz sie troche pobawic z prędkosciami i doborze przełozen na zebatkach.
PRZYPOMINAM ZE CHARAKTERYSTYKA OPISANA TUTAJ JEST NA SILNIKACH SERYJNYCH LECZ W PEŁNI ODBLOKOWANYCH.
Twarde jak diabli ale bardzo fajnie lata po winklach. Powiem nawet ze zaskakująco dobrze. Tak dobrze ze wraz ze swoją dziewczyną pozamykalismy opony na winklach w kazda strone.
wieksze sprzety po kolei bez pospiechu
Plusy:
- szybki skubaniec jak dla mnie
- zwrotny
- łatwo go na przednie kółko postawic
Minusy:
- twarde siedzenia
- siedzenie dla \"plecaka\" troche małe
- licznik zaniza predkosc
ścisle tajna predkosc maxymalna i przyspieszneie ;)
DUCATI DESMOSEDICI 16 RR GP06
Hah teraz ja go mam, ale już nie ma takiego tuningu.. ten sam został wydech, filtr mallossi i gaźnik, który dziś wymieniłem. Wał top racing, cylek airsal sport 70cc.
Świetne Derbi...ten tuning to ci wyszedł. Daje 10/10 wpadnij do mnie...pzdr
Piękne moto !!!
Tez chcialem takie kupic ale wybralem rs...
zapraszam do siebie.
Bardzo ładny moto
zapraszam na forum o motocyklach i innych rzeczach miła atmosferka: http://www.radomsquad.fora.pl/
licze na rewaz
kozacki sprzęt;)
Zapraszam na nowo otwarte, poważnie traktujące forum dla posiadaczy motocykli z silnikami Derbi i nie tylko ---> senda.xx.pl
spoko sprzęcik ciekawi mnie jednak v max ... wpadnij ocen mój motorek . Szerokości !
Fajna maszyna ;) :]
ZaPrAsZaM do MoJeGo RoXa ... :D
┌─┐ ─┐
 │▒│ /▒/
 │▒│/▒/
 │▒ /&#
Świetny moto nieźle sie prezentuje
ode mnie maxik 100/10 miłej jazdy życze i zapraszam do mnie z komentem hee, POZDRO
Piękny moto , naprawde luX
11/10
pozdrawiam i szerokości życzę
zap.do mnie
super pojazd, dla mnie 10/10 szerokosci zapraszam do mnie i koniecznie zostaw komentarz pzdr
No nie wiedziałem że te silniki mają 38 koni. Bo KTM 125(najmocniejszy motor z 125) ma 45km
Elo dzięki za odwiedzinki ... Kidys też chasałem Derbikiem ale Sendą takim Malutkim enduro byłooo mega wpożoooooo Pozdrooo 1000
super sprzęcior i cudowny tuning oczywiście daje max 10/10 i zapraszam do mnie
spoko maszyna niewiedzialem ze az tak mozna kochac maszyne ze w pokoju ja trzymac :P
pozdro
zapraszam do siebie
czyli nie garazowany, tylko pokojowany :D te derbiki sa bardzo ladne, szczegolnie nude :D pzodro
nie ma to jak motorkiem po domu,.podziwiam za miłosc do pojazdu.,swietne moto.,pozdrawiam i zapraszma,.
Krzynio95 dodał pojazd do ulubionych