facebook
System PJ
to 129 353 pojazdów na 669 282 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Daelim VL Daystar 2002r

Oglądano już 10413 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Daelim VL Daystar »
  • Rocznik

    2002 r.

  • Właściciel

    Piotrekswie

  • Kategoria

    Chopper

  • Lokalizacja

    KUJ - POM

  • Pojemność

    124 cm3

  • Moc

    13 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Mój Daelim pochodzi z Korei Południowej, z której jakoś trafił do Tarnowskich Gór gdzie znajduje się importer tych motocykli. Odkupiłem go od drugiego właściciela z Bydgoszczy. Najechane miał jakieś 5500 km. Obecnie ma (04.02.2007r) 11907km, jednak nie jest to rzeczywisty przebieg, bo jakiś czas jeździłem bez linki od prędkościomierza i kilometry się nie nabijały:). Wade tą usunąłem po dwóch tygodniach jak przysłali mi linke( 40,80zł ). Oprócz tej ustereczki Daelimem nabijam kolejne kilometry podczas bezproblemowej jazdy:)))

  • Tuning

    Jeżeli można to nazwać tuningiem to zmieniłem lusterka na nieco mniejsze i bardziej owalne.

  • Silnik

    Jeżeli chodzi o silnik to być może jest on wzorowany na jakiś japońskich modelach tej klasy, ale ja wyczytałem w instrukcji że jest on całkowicie zaprojektowany od podstaw przez koreańskich konstruktorów. Jednak nie jest to jego wadą!!! Jak na swoje 124,1ccm i mający 13,2KM stawia go przed takimi moto jak Suzuki GZ i GN 125, Hondą Rebel i może jeszcze jakimiś których nie znam, albo nie przyszły mi w tej chwili do głowy. Wiadome jest to że przy jego wadze ( 166kg) oraz gabarytach ten silnik musi się troche "napocić" aby go rozpędzić i wypada gorzej biorąc pod uwage przyśpieszanie od wcześniej wymienionych modeli. Jeżeli chodzi o prędkość maksymalną to wycisnąłem na nim jakieś 110km/h w bezwietrzny dzień. W katalogu napisane jest 106km/h, i prawdopodobnie tak jest bo licznik minimalnie oszukuje podając większą prędkość. Do zalet silnika zalicza się na pewno to że ma chłodnice oleju ( mała ale zawsze coś daje ).

  • Zawieszenie

    Moto posiada centralny amortyzator umieszczony pod siedzeniem, który doskonale wywiązuje się ze swojego zadania. Przednie zawieszenie według mnie mogłoby być bardziej miękkie. Jeżeli chodzi o moje doświadczenia podczas jazdy, to lepiej mi sie jeźdźi z pasażerem. Zawieszenie jest dobrze skonstruowane pod kątem jazdy z osobą towarzyszącą, nie dobija i dobrze "wybiera nierówności" na naszych nierównych, dziurawych, pełnych kolein "drogach"

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Pare tych przygód było, w końcu te ponad 6000 km nie nabiłem jeżdżąc po podwórku:P.
    Z tych które teraz mi przychodzą na myśl to mogę powiedzieć w skrócie że policja czajić się może nawet na polnej drodze 4 km od miasta i 2km od najbiższej drogi asfaltowej!! oraz że stado krów (niepilnowanych) może zablokować przejaz przez most!!

  • Plusy i minusy pojazdu

    PLUSY:
    - świetna prezencja;
    - dobre właściwości jezdne;
    - centralny amortyzator i stopka;
    - napinacz łańcucha;
    - wskaźnik ilości paliwa ( niestety troche się myli );
    - podesty pod nogi;
    - dobre hamulce;
    - elektryczny rozrusznik oraz alternatywny kopniak( którego rzecz jasna nie używam:P);
    - chłodnica oleju;
    - wygodne siedzenie i niemęcząca pozycja za kierownicą;
    - duże lusterka dające dobrą widoczność z tylu
    MINUSY:
    - dość mało elastyczny silnik ;
    - mały wręcz "symboliczny" schowek na narzędzia

  • Osiągnięcia

    Jeżeli można to tak nazwać to czyściłem moto przez 8 godzin bez żadnej przerwy, co było dla mnie dużą frajdą.

  • Marzę o...

    Marzenia w 101 % zrealizowane:):):)

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Romet Pony M301
  • Kingway Coliber
  • Longjia LJ50QT
  • Mitsubishi Galant
  • Suzuki SV 650s
  • Opel Calibra

Co robią kierowcy na PJ